Despre cate ti'as povesti(2)

Continuare la poezia Monicai:)

Ma simt trista,
intr-un genunchi...
un calorifer plin de ganduri..!
ganduri si amagiri
ce-mi perturba sufletul...
mi-e dor de tine.
mi-e dor una sa'ti lipesc...
sa-ti vorbesc despre?????




Despre cate ti’as povesti
Iubitul meu ,zi de zi,
Te’as trezi dimineata cu o ceasca de cafea…
Da,direct in poala ta s’ar rasturna..
Despre cate ti’as povesti,iubire
Te’as imbratisa printr’o strivire,
Te’as imbata cu amorul meu copilaresc,
Te’as desena,te’as dezbraca…
Ti’as toca degetele,as face o ciorbita,
Iubitul meu,mereu voi fi a ta fetita…
Despre cate ti’as povesti,
Despre…cat de frumoasa ma simt cand nu esti langa mine…
Despre cat de dor nu imi este de florile de iunie,
Despre cat de mult se bucura palma mea cand iti loveste fata,
Despre cat de dor imi este de tine…
Atunci cand trenul tau nici macar nu s’a accidentat..
Despre cat de libere sunt ciorile din jurul tau,
Despre sunetul infiorator pe care il fac,
Atunci cand te zaresc…iubirea mea
Despre cate ti’as povesti,
As putea continua lista in fiecare zi,
Dar ma bazaie catelusul meu Codrin,
Si ma amuza cu umoru sau fin

8 comentarii:

  1. e o parodie?

    esti nebuna....
    saracii...cred k ii urasti pe barbati...:))...dar draga mea, trebuie sa fii constienta ca fara ei nu putem si ei fara noi nu pot!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Adniana, adică mă urăşti şi pe mine? Şi pe Feri? Şi pe Rappa_ru'? :-ss

    RăspundețiȘtergere
  3. cine ii uraste?ii ador..pe cei pe care ii cunosc... ;;) si iti ador catelusul mai ales:D

    RăspundețiȘtergere
  4. ce catelus?:)))))aaaa pardon:))))))))))))pe C.:)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase idei:)...toate cele bune adniana:)

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc Andrei:)la fel si tie ,sarbatori fericite:)

    RăspundețiȘtergere