Cum lucrează Dumnezeu

Eu copil fiind am fost fascinată de ideea de Dumnezeu, voiam să cred, numai că exemple, gen Toma Necredinciosul, îmi deschideau o portiță către îndoială. Îl admir pe Dumnezeu, de câte ori pot, într-un peisaj mirific, într-o pisicuță de care sunt îndrăgostită sau într-o cățelușă dulce și sinceră care se ține după mine prin oraș de câte ori mă găsește.
În dimineața aceasta am ocazia să mai observ câteva manevre de-ale lui Dumnezeu. Mulți spun necunoscute-s căile Domnului, God works in misterious ways, ceea ce voi afirma și eu, God works in misterious ways.

1. Cum eram să știu că autostrada nu este de fapt autostradă. Pe 1 Decembrie domnul Boc s-a plimbat vesel pe ea. Ia uite, mi-am zis, au terminat-o și, firesc, am gândit că Mircea Badea a pierdut pariul. Nu mă așteptam, ce-i drept, să îl piarda. Deși sună bizar, mi-a părut un pic rău că s-a înșelat, dar nu și din cauza faptului că, în sfârșit, s-a materializat.
Dacă nu m-aș fi uitat la televizor în dimineața aceasta nu aș fi aflat că, de fapt, ea nu este terminată și asta numai din cauza unei oi plimbărețe și debusolate de la Cluj.
Dacă un cioban din Cluj ar fi fost vigilent, dacă oaia n-ar fi luat-o razna, dacă n-ar fi fost lovită de o mașină pe autostradă, dacă reporterul unui ziar de Cluj nu ar fi aflat, dacă ziarul nu l-ar fi publicat, dacă cineva din antena3 nu ar fi citit știrea, dacă Mircea Badea nu ar fi aflat de ea, dacă eu nu aș fi deschis televizorul la 7:46 pe antena 3 și dacă nu aș fi rămas să îl ascult pe Mircea Badea nu aș fi știut că, de fapt, autostrada nu este autostradă, ci doar o șosea.
Totul pleacă de la o oaie, un cioban și se ajunge la Mircea Badea și Berceanu care cade victimă raționamentului celui dintâi, cum că autostrada nu este autostradă, ci doar o șosea pe care se plimbă bestiile în voie.

Nu vă mai dați domnilor mari înaintea lui Dumnezeu când o oaie proastă poate dărâma un imperiu.

2. Merg la confruntarea de ieri. Nu am urmărit-o pentru că nu mă așteptam să apară Isus Hristos printre cei doi, ceea ce mi-ar fi schimbat opțiunea. M-am hotărât și orice s-ar întâmpla, alții decât aceștia doi nu vor fi duminică pe buletinul meu de vot. La punctul 2. voi concluziona: iată unde se duc bani de la PDL, spre a plăti cozi care să se țină după Geoană. Câte cozi din acestea plătiți domnilor de la PDL? De ce vă țineți după Mircea Geoană? Este suspect de vreo infracțiune? Cum vă permiteți să-i limitați dreptul la intimitate?
Deci, m-am hotărât începând cu Boureanu la televizor. Ăsta, pe moșia mea, nici măcar gunoiul nu ar fi lăsat să îl ducă. Domnilor de la PDL sunteți cam prostănaci, printre altele, pentru că ați afirmat ieri în gura mare că îi îngrădiți dreptul la intimitate lui Mircea Geoană, cum nu sunteți mandatați să îl urmăriți. Iar, dacă ați aflat-o de la serviciile de pază și protecție, dumnealui demnitar fiind, ați greșit, informația aceasta fiind confidențială, nu trebuie să o urlați prin toate colțurile țării.

Iată cât de slabă este ființa umană în fața lui Dumnezeu, nu sunteți în stare, într-o țară declarată creștină, numai ieri plângea un popălău nătâng că Ceaușescu voia să îl lase numai cu 20 de biserici în București, iar comentariul antenei1 îi sufla undeva, nu sunteți în stare să aveți încredere unul în celălalt. Nu sunteți și pace. Nu aveți nimic din Dumnezeu în voi, atâta timp cât orbecăiți la 12 noaptea să vă țineți după acest om. Ce căutai acolo domnule Băsescu?

Hai, PDL, prostănacilor, "ciocu' mic" că sunteți papagali rău!

Vă rog frumos să vă luați președintele dansăreț prin toate bodegile României și să faceți valuri în altă parte.

P.S. Am ezitat să îl public aici sau să îl țin mai la dos numai pe blogul meu, însă, dacă e dans, dans să fie, ca în orice speluncă de prin țară.

3 comentarii:

  1. Oricum conform normelor si standardelor A3 nu este autostrada. Este doar o sosea asfaltata.
    Si nu mare imi va fi mirarea ca Berceanu va pierde pariul cu Badea si sa-l vedem noi pe Berceanu pe unde mai scoate camesa.
    Cat despre magnifica intalnire sau confruntare, ce o fi fost ea, de aseara, sincer nu am avut buna placere sa ma uit. Am preferat sa haladuiesc aiurea prin oras decat sa ma uit la doi papitoi. Pentru ca asta sunt cei doi candidati la presedintia tarii noastre. Sunt doua marionete care nu spun ceva concret, care nu vin cu idei constrctive pentru tara asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. cum lucreaza Dumnezeu... nu lucreaza oamenii!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Veronica, jos palaria.
    De-ar mai multi sa strige: PAPITOII, poate ar fi fost obligati sa scoata alti candidati...

    RăspundețiȘtergere