Viata

Ce este viata? Traire? Senzatie? Tristete? Bucurie? Cate putin din fiecare?
Cati dintre noi o pretuim? Facem ceva pentru a avea oviata frumoasa, implinita. Cand ajungem la o anumita varsta si privim inapoi, putem spune: "Da, am facut ceva cu viata mea?"
Ieri, la spital, un batran de 79 ani se ruga: "Doamne iarta-ma. Doamne ia-ma". Imi era mila de el. Am plecat cu lacrimi in ochi.
Azi, am aflat ca a facut stop cardiac si a murit. Dumnezeu i-a ascultat ruga. Sa-l odihneasca in pace. E clar ca l-a iertat.
Dumnezeu e atat de bun. Nu ne da mereu ceea ce-i cerem, pentru ca ar fi prea mult pentru noi!
Incercati sa faceti ceva cu vietile voastre. Lasati ceva frumos, bun si curat in urma voastra. Zambeti oricat v-ar fi de greu. Exista si zambete triste.
Iubiti-va corpul si mintea. Ingrijiti-le.
Descoperiti-va calitatile si folositi-le in slujba vietii.
Calatoriti si cititi cat puteti de mult.
Faceti copii si daruiti celor ce nu pot obtine mai mult de la viata.
Pretuiti clipa si VIATA!

Un comentariu:

  1. Subscriu!Suntem trecatori,poate ar trebui sa ne bucuram din plin de fiecare clipa,ca azi nu va mai fi niciodata...dar...in nimicnicia noastra uitam...:(

    RăspundețiȘtergere