Povestea "Evei"

Am cunoscut-o ieri...




Am sa-i spun Eva pentru ca este "cea mai femeie" dintre toate femeile pe care le-am cunoscut. Are 50 de ani si arata de 35. Va jur! Secretul ei?...iubeste viata, iubeste oamenii, barbatii si a invatat sa treaca zambind peste orice nefericire...o sa spuneti ca nu se poate!ba se poate!poti sa-ti pastrezi soarele in suflet chiar daca afara ploua cu galeata. Este evident ca n-o sa ploua la infinit.....totul este sa vrei! ...sa-ti pastrezi nealterata substanta sufleteasca, indiferent de context....adica, pe romaneste, n-a inrait-o viata deloc, absolut deloc! De-aia si arata atat de tanara si frumoasa.



Am privit-o cu uimire si admiratie...Este o femeie despre care pot spune ca "umple incaperea in care intra". Are un tonus si un optimism contagios in privire. Am povestit, degajat, despre cele trei relatii din viata ei...toate "active"...Nu va grabiti sa judecati...este o forma de adaptare la viata....si o abilitate extraordinara in a gestiona emotii, sentimente si relatii.



La polul opus, mi-a venit in minte imaginea altei femei...aceeasi varsta- ba parca mai tanara- singura, depresiva, adusa de umeri...uratita interior si razvratita impotriva unui Dumnezeu care i se parea nedrept...Nu sunt in masura sa judec cele doua ipostaze ale femeii la 50 de ani... pentru mine, este foarte limpede ca, suntem produsul alegerilor noastre si nu avem de ce sa-l amestecam pe Dumnezeu in chestiunea aceasta. EL ne-a lasat o planeta pe care s-o iubim si sa ne bucuram de ea...Noi, oamenii, am ales sa ne "omoram" intre noi si sa construim o civilizatie bazata pe violenta in satisfacerea propriilor nevoi...



Ma gandeam ca istoria omenirii inseamna- in cea mai mare proportie- violenta. Aseara am vazut un film istoric, si reformulez...istoria omenirii inseamna- in mare parte- violenta si sex...



Ma intreb cum ar fi aratat lumea, daca, ne-am fi construit o civilizatie non violenta bazata pe sex si iubire:)...Eva este adorabila...si ar fi fost exponenta perfecta a acestui gen de civilizatie:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu