Nimic....



NU am mai postat de ceva timp lucruri personale...in ultimul timp m-am cam inchis in mine...chiar am devenit o persoana ignoranta....nu stiu de ce....cred ca o sa ma schimb..odata cu varsta de 18 ani vin si responsabilitatile...cred ca ar trebui sa pun burta pe carte...am lasat-o cam moale in ultimul timp..chiar acum cand BAC-ul bate la usa...NU am invatat 12 ani sa ma las chair acum cand mai sunt cativa metrii...trebuie sa termin...trebuie sa fie asa cum vreau eu..in ultima vreme nu prea a fost insa stiu ca pot schimba asta...stiu ca pot..si pot!NU stiu cum a zburat timpul...Sunt slab..Elena avea dreptate...ea poate face ce isi propune...eu nu...cred ca asta inseamna ca sunt un las...deci inseamna ca asa am fost mereu....
Insa asta nu ma impiedica sa fac lucruri nebunesti pentru unii,sa par un tignit care nu are "toata tigla pe casa" si alte chestii care uneori ma inveselesc...De maine ma schimb..iar....Pana atunci iau o pauza si revin la melodiile preferate (toate de la Paramore) si la incercarile de a face un lucru nebunesc peuntru uniii,ciudat pentru altii si nu in ultimul rand o surpriza pentru cineva...(o sa aflati care abia dupa sarbatori)....O sa iau o pauza de sarbatorile de iarna:)

2 comentarii: