Bancuri vechi......



Secretara blonda catre patronul sau : 
- Domnule director, salariul meu nu este raportat la capacitatile mele. 
- Stiu, dar chiar nu te putem lasa sa mori de foame. 
 
 
Vine Ion la Gheorghe si il intreaba: 
- Cum poate vaca ta sa dea cate 100 litri de lapte pe zi? 
 Gheorghe: - E simplu. Totul depinde de amabilitate. Ma apropi i de ea si o 
intreb: "Ce avem astazi, lapte sau carne?" 

Ion pleaca in concediu, in strainatate, iar la plecare Gheorghe il 
roaga sa-i aduca si lui un papagal. La intoarcere, Ion, care a uitat 
sa-i cumpere un papagal, ii ia o bufnita si-i spune lui Gheorghe ca e 
papagal regal... 
O saptamana mai tarziu, se intalnesc la o bere, iar Ion il intreaba pe 
Gheorghe daca papagalul a inceput sa vorbeasca. Gheorghe raspunde: 
- Bai, inca nu vorbeste, dar tu stii ce atent se uita? 
 
  *********************************************************
-Vecine, sunt distrus. Nevasta ma insala! Mi-a zis ca aseara  a dormit la Nuti. 
-Si? 
-Pai la Nuti am dormit eu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu