ILIE NASTASE NU ESTE TIGAN

Madalin Voicu spune ca Ilie Nastase NU este TIGAN, dar dezvaluie numele altor doi sportivi minoritari

autor: FrontPress 15.02.2012
Cotidianul “La Stampa” a publicat recent un interviu cu fostul tenismen Ilie Năstase, în care acesta afirma ironic că e ţigan. “Am fost acuzat dintotdeauna că sunt ţigan. E adevărat, sunt un ţigan român şi mă mândresc cu asta!”, a fost citat fostul mare sportiv de publicaţia italiană.
“Le-am spus italienilor doar ceva de genul: Da, dom’ne, suntem cu toţii ţigani, că tot ne faceţi voi aşa!”, a explicat acesta pentru ziariştii de la Evenimentul Zilei declaraţia sa prin care ar fi dorit doar să bată obrazul presei din peninsulă. “Ce dracu’, aţi înnebunit cu toţii? Chiar nu ştiţi, după 66 de ani, dacă sunt ţigan sau român?”, a continuat acesta.
Deputatul social-democrat Mădălin Voicu, unul din cei mai cunoscuţi politicieni ţigani, a confirmat că Ilie Năstase nu face parte din această etnie: “Ilie nu e ţigan, îl cunosc de 40 de ani. Sunt destui sportivi care sunt ţigani, dar unii nu vor să recunoască, deoarece acest termen are în România un înţeles peiorativ. Chiar şi aşa, Ilie Dumitrescu nu şi-a ascuns niciodată originea. Despre Mircea Lucescu, eu am spus că aparţine etniei noastre, dar el zice că nu”. Acesta a mai declarat anul trecut că şi că fostul ministru Elena Udrea ar fi tot ţigancă. Sursa: FrontPress.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu