:: Ghiozdan de braţ

Titlu: Ghiozdan de braţ
Autor:: Blindius
Articol: Intru în hipermarket-ul (i)Real cu gândul de a lua nişte nimicuri.Nu să iau,în sensul de a fura,ci să cumpăr.Cum trec de porţile acelea de la intrare,vine un tânăr de vârsta mea,pune mâna pe ghiozdanul ce-l ţineam în spate.Primul gând care mi-a trecut în minte era că vor să-mi las ghiozdanul într-o cutie,deoarece mă simt în Real ca într-un market simplu.Nu aş fi făcut aşa ceva,dar nici despre asta nu era vorba.Tânărul agent de pază,alături de unul mult mai în vârstă,îmi spuneau să-mi pun ghiozdanul într-un plastic din acela enervant.Am luat foc,eram sub presiune.Le-am zis că nu fac aşa ceva.Le-am spus că le-am lucrat meseria şi ştiu ce înseamnă dar nu-mi voi băga ghiozdanul într-un plastic sigilat fiindcă n-am venit să fur.Dânşii tot insistau,până i-am întrebat dar de ce genţile mari ale femeilor nu sunt sigilate?!Am primit ca răspuns că genţile sunt considerate accesoriu de braţ(???!!).Îmi dau jos ghiozdanul şi mi-l pun pe braţ în timp ce le spun că dacă nu există un regulament de ordine interioară afişat la intrarea în spaţiul de vânzare,eu nu sunt obligat să-mi ambalez accesoriul,proprietate personală.Tot au ţinut-o pe a lor,până când le-am zis să cheme managerul de securitate,le-am întors spatele şi am intrat în magazin.Cu ghiozdanul în spate.Am profitat şi am luat şi eu o jachetă de primăvară,din aceea cu curele la gât,să fiu sigur că nu intră curentul.
Două minute mai târziu,deja văzusem încă un tip cu ghiozdanul în spate,fără probleme,probabil nu-l băgaseră în seamă.Ca să ştiţi şi voi,dacă vi se cere să faceţi asta,este dreptul vostru să nu vă ambalaţi sau să lăsaţi ghiozdanele sau sacoşile.Cel mult puteţi să le arătaţi dacă aveţi produse asemănătoare cu cele din magazin şi dacă au un sticker,să-l aplice pe produs.Atât!
--
Visitor Ip: 188.25.65.255

Un comentariu: