Luna

Cine a cunoscut misterul ei vreodată?
Cine a stiut din ce e confectionată?
Atatea lucruri mistice despre ea,
De parcă nu am sti ce e luna...

Oh, lună dragă, lună plină
Am cunoscut intregul tău mister
Dar tu nu ai nicio vină,
Că aduci dragoste din etern.

Si dragostea`i adevarată
De Dumnezeu parcă e dată,
O dragoste din vesnicii venită
Si până-n vesnicii tinută.

Luna`i lucrul cel mai minunat
Care pân` acum eu l-am aflat,
Luna`i un luminător vestit,
Si de multi oameni indrăgit.


P.S. E o poezie scrisă cu ceva vreme in urmă. Ţin să spun că nu am mai scris poezii de foarte multă vreme, când eram mic o făceam mai des, dar s-a întâmplat ceva şi nu am mai reusit să continui. Acum am să incep din nou si iertaţi-mi greselile de exprimare, acestea se vor corecta în functie de cât de mult voi scrie!
Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu