Fapt DIVERS (6)

~
REFUZ:

-*- Orice "referire", de ORIUNDE ar veni, oricum ar veni ... ŞI care "vrea" CA EU să CRED despre MINE ... că SUNT Păcătos şi deci TREBUIE ... să fiu UMIL !
-*- Să CRED ... că Dumnezeu ... SE ODIHNEŞTE !
-*- Să NU fac parte din CREAŢIE !
Toţi GREŞIM ... dar CONTEAZĂ ... Intenţia !!!
(şi MAI Ales ... Lipsa INTENŢIEI !)

DE ACEEA ... Vă Iubesc ! Pentru că TOŢI Oamenii FAC PARTE DIN CREAŢIA LUI Dumnezeu !
Aşa cum ... "vedem DOAR !" ... că este o singură Creaţie, pe care OAMENII Normali (Credincioşi, adică !) ... o atribuie LUI Dumnezeu, TOT aşa ... EXISTĂ

UN SINGUR Dumnezeu ! (pentru "toţi" deci !)

indiferent dacă "unii" îl numesc TATĂ, alţii îl numesc MAMĂ, alţii "îl consideră" MAI MULŢI !
Mintea NOASTRĂ nu îl poate "defini" NICICUM !!!

EL ESTE ! sau EA ESTE ! sau EI SUNT !

... reprezintă Divinul, Inefabilul, Increatul, Sublimul, Absolutul ... şi deci NICI "eu" ... NU o să încerc să-l definesc !
Accept BIBLIA ... până la proba contrarie !
Accept TRADIŢIA ... până la proba contrarie !
Vă accept ... până la proba contrarie !
Dincolo de ACEASTĂ "probă contrarie" ... ÎL VOI Regăsi TOT pe EL ! ... dar ... EU SUNT cel CARE nu ÎNŢELEG !!! ... şi voi avea RĂBDARE !
~
Îmi voi folosi TOATE "capacităţile" (căci fac PARTE din Creaţie !) pentru A-L Înţelege ! Atât cât pot ! DAR ... NU ÎL Voi Refuza Niciodată ! (ar fi chiar ... Absurd !)

Această "deschidere" însă ... va avea La Bază ... TOATĂ Creaţia !
Nu ... doar BIBLIA !
Nu ... doar Tradiţia !
Iar din CREAŢIE ... fac PARTE şi EU...şi TU...şi EL...şi EA...şi NOI...şi VOI...şi ei,ele !!!

Şi ... NATURA = Întreg Universul !
Şi TOT ce ESTE "dincolo" ... iar Oamenii ... ÎNCĂ ... NU pot Concepe !
~
Iar eu, tu, el, ea, noi, voi, ei, ele ... Suntem Minunaţi !
Pentru că însăşi CREAŢIA ... ESTE MINUNATĂ !
~
Doamne ajută !
~
12.03.2010.5~10:42 AM

Un comentariu:

  1. Conelius,
    ce vrei să spui, că doar cei credincioşi sunt normali?
    Eu cred că greşeşti puţin...sunt destui credincioşi care umblă pe "căi greşite",ca să mă exprim elegant.
    Cum, şi cu ce drept poţi TU clasifica oamenii în:
    nornali şi anormali, folosind un singur criteriu de apreciere?
    Dacă îţi citesc postările nu mă pot abţine să nu comentez, când sunt de altă părere.:( Aceasta nu înseamnă că nu aş respecta părerea ta.:)
    Dar...aş mai avea multe de spus...

    RăspundețiȘtergere