Treptele vieţii...

Din lut şi scrum am renăscut, însă acum mi-e sete,
Aş vrea să mă revărs într-ale apei plete,
Să urc cu dor un drum cu şapte trepte,
Ce mi-l sădeşte apa-n gând dorind să mă răsfeţe.
Urc prima treaptă, primul pas , cu toată veselia
Ridic un ochi, îl pun pe cer şi scriu COPILĂRIA.
Cu celălalt urc  tot mai sus, pe treaptă, cu decenţă
E mult mister, îmi place aici, salut ADOLESCENŢĂ!
A treia treaptă mă aşteaptă, îi simt intensitatea,
Fii drept, îmi spune acum treapta, eu sunt MATURITATEA.
Bătrân de sunt, eu tot mai urc o treaptă, şi încă una,
Cu  un picior pe treapta cinci, ating ÎNŢELEPCIUNEA.
Mai am doar două de urcat şi beau din APA VIEŢII,
Regrete n-am şi am să urc, ţinându-mă de zidul tinereţii.
Un zid de flori, mult verde-am pus, iubire şi speranţă,
Din lut şi scrum am renăscut, mă reîntorc la VIAŢĂ.

Geanina Codita

4 comentarii:

  1. Ah, ce-mi place să urc fiecare treaptă alături de tine... Te sărut pe suflet, iubire!

    RăspundețiȘtergere
  2. Urcăm încet şi sigur, minune de om.
    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place poezia:) Imi place fericirea voastra,ma face sa visez... foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă aş spune că fericirea este deplină aş fi acuzată de subiectivism, probabil...dar acesta este adevărul.

    Te îmbrăţişez cu drag!

    RăspundețiȘtergere