Colinde românești

Mai întâi permiteți-mi sa va salut pe toți . M-am alăturat și eu muncii voastre cu ceva emoții este adevărat , dar cum niciodată nu am dus lipsa de curaj și nici de modestie (sic!) m-am hotărât destul de repede . Si pentru ca-n aceasta luna e vremea colindelor, a darurilor și gândurilor frumoase permiteți-mi sa va anunț ca zilele astea cautam pe net câteva colinde , nu audio, de astea mai toata lumea are , ci video . Am descoperit cu mare bucurie în suflet , trebuie s-o recunosc cu sinceritate ,ca undeva, în România, cineva s-a gândit ca tradițiile românești chiar nu trebuie sa se piardă și pentru asta a făcut o munca uriașă reușind sa adune multe, foarte multe din tradițiile populare . Alături de cei dragi , lângă masa de Crăciun și lângă bradul împodobit merita sa ascultați și sa vedeți , sa va bucurați și sa simțiți din nou ca sunteți români . Aveți aici adresa Colinde Românești și una din tradițiile populare românești , Plugușorul.

3 comentarii:

  1. Bine ai venit in comunitatea noastra:)Asteptam articolul tau cu eticheta "cine suntem" sa te cunoastem mai bine.Si un sfat:pune la etichete si numele tau,astfel vor fi prezente si articolele tale la sectiunea "Articole autori" ;)

    RăspundețiȘtergere