Trei Margarete

Margaretele (Leucanthemum vulgare) sunt flori de câmp sau de salon care pot fi întâlnite frecvent pe păşuni, scene de teatru, gradini de palate regale, la televiziune, in filme, in ateliere de creatie, şi pajişti. Ele fac parte din familia Asteraceae.  Margaretele sunt răspândite pe pajiştile si saloanele palatelor din toată Europa, iar în Asia se întâlneşte specia Leucanthemum ircutianum chiar în regiunea Irkutsk. Cercetările genetice presupun că genul „Leucanthemum” ar proveni din Africa de Nord, sau din vechi familii regale din Germania.
Azi va propun trei Margarete, o cantareata, o principesa si o pictorita:


9 comentarii:

  1. Ce femei puternice si talentate! Frumos elogiu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Femeia însăşi este o margaretă. Trebuie respectată şi preţuită la justa valoare.
    Mi-a plăcut primul clip pentru readucerea amintirilor din copilărie.

    O seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm inca mai tin minte ce imi placea de Veronica,si melodia aceea nu o pot uita: "Veronica,fata buna,si cuminte...."
    Ce amintiri imi trezeste melodia....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. 100Ro,
    Nu cred că există cineva din acea să fi uitat acel film. R
    evăzând videoclipul postat de Dan am început să fredonez melodia...

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara dragi telespectatori de display! :)

    @Maria Cristina,
    Toate florile sunt frumoase. Eu am facut o pasiune din asta.Dar aceste trei Margarete sunt speciale!

    @Alina,
    Noi mai avem si alte Margarete frumoase si talentate. Uite Margareta Pogonat mi-a placut intotdeauna dar n-am gasit nimic pe youtube despre ea.

    @Geanina,
    Dintre toate cantecele Paslaritei m-am oprit la Veronica. Din acelasi motiv. :)

    @Feri,
    Eu eram cam maricel cand s-a lansat filmul. Am vazut mai tarziu... Da, presupun ca a fost una din marile reusite de colaborare cu rusii. Toate celelalte au fost un esec. :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Shakuka,
    De cate ori iti vad nick-ul imi inchipui o fetita!
    Si zambesc! :)

    RăspundețiȘtergere