:: Razboi total !

Titlu: Razboi total !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Am scris mereu si de rusine am spus ca, scriu numai pe un singur blog, despre distrugerea poporului nostru de catre tigani. Ce am putea face atita timp cit primul om in stat joaca pe sub fustele tigancilor, prima doamna a tarii primeste un colan de monede de aur de 24 de carate.
Am atras atentia mereu ca, bogatia afisata de acesti infractori, este facuta din furturi, prostitutie, inselaciune, crime tacute.Cite lacrimi si citi oameni au murit in drum, de frig si foame sau batuti, pentru un turnulet la palatele lor?
Cum am spus tara e impartita in 2. Politicienii in frunte cu primul om in stat,se ocupa cu jecmanirea tarii, iar ceilalti romani, se lupta pemntru supravietuire, cu cancerul tiganesc care a ocupat toate tara.
Va spun acest lucru din experienta, prin intimidaren tiganii supun totul la orice nivel. Fac orice, politia nu vrea sa dea imporanta anvergurii acestor nemernici.
Desconsidera orice reclamatie, spune ca sint nebuni.Conducerea tarii cum spune presa straina, intretine cel mare mare aparat al securitatii din lume. De ce? Caci tiganii niciosdata nu au fost mai ocrotiti si admirati pentru prosperitatea facuta din infractiuni, cea mai buna afacere pentru parvenitism si admirata de conducerea tarii, formata in cultura lupanarelor, porturilor decadente.
Ce munca cinstita facuta in o viata, ce inteligenta,(ce Sorbona), ati vazut batrinul caruia i-a fosdt luata casa cu acte si statea pe jos si infractorul tigan, in patul lui.Am mai atras atentia ca, tot belsugul si bogatia acestor tigani infractori este facuta pe suferinta si moartea in tacere, a oamenilor cinstiti care au muncit o viata.Toate acestea cu acordul tribunalelor, a notariatelor si a intimidarii.V-am mai spus ca aceste lucruri le-am trait si eu, cu toate ca am baieti, oameni in toata firea. Tiganii nu sint opriti de nimic, pentru a-si insusi munca altora cinstita, a calca totul in picioare.
De azi declar razboi total si prin forta scrisului, am sa caut sa scriu cit mai des(am scris si pun a acum articole crude), despre aceasta plaga supurinda, intinsa peste neranul nostru.Cele 2 falii ale conducerii tarii si a populatiei subjugata, nu sint separate, se intrepatrund. Altfel nu s-ar putea ajunge la situatia in care, tiganii infractori se imbogatesc si fac parte din anturajul presedintelui si a familiei sale. E usor dintr-un condei sa ordone interzicerea acestor practici, dar e prea tirziu acum,am mai scris de Ungaria, care este in pragul unui razb.civil din cauza tiganilor. La noi, tiganii ne fac caca in cap, iar noi cerem sa mai faca o data dar mai moale.Eu asa voi lupta ca si pina acum, cu scrisul, ca poate odata ne trezim la realitate. Tiganii sint mai periculosi ca ungurii caci tiganii sint in toata tara si isi bat joc de la primii oameni in stat, pina la ultimul boschetar ajuns asa, prin mila tiganilor care l-au deposedat de toate bunurile.Tiganii trebuiesc maturati odata cu conducerea tarii corupta. Acest cancer supurind, numit tiganii, care nu muncesc, numai isi insusesc toata tara.Bogatia poporului,(imobile)
ajunse in mina tiganilor, le da putere si miin,e poimiine cind tara v-a ajunge poate pe fagasul normai, o sa vedem ca e ocupata la propriu, de tigani cu acte in regula. Vom fi la mila lor si nu au mila.V-am spus cum ii alergau militia calare in anii 195o pe tigani si ii bateau, spunind ca vor ajunge sa ne conduca.Au ajuns. Deci Razboi tiganilor si tuturor ocrotitorilor in ale infractiunii lor.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

3 comentarii:

  1. romani si tigani fac rele impreuna......

    RăspundețiȘtergere
  2. cunosc si eu multe cazuri nefericite...unui unchi de-al meu i-a spus un batran pe cand era copil ca acesti jegosi or sa preia tara..dar un om se va ridica si va intra peste ei in case si ii va omora ''de la al cu tata in gura pana la al' cu barba sura'..si uite ca incet incet se ridica..relatii politice etc..stati linistiti!le vine vremea asa cum lea venit si evreilor candva..acei care se vroiau stapanii lumii

    RăspundețiȘtergere
  3. Domnuuuuu... Odorica!

    Articolul tau odorizant pute a instigare la ura de rasa, domnuuu...!!! E sovin si legionar, mai nea' odorica fara frica! Se spurca blogul mai odorica, mai! Nu va mai saturati mai frate, de mizeriile astea? Daca afli cu surprindere ca in neamul domniei tale, cu trei-patru generatii in urma, ai avut un stramos tzigan sau ungur, ce-o sa te faci domnuuuu' Odorica?

    "Tiganii sint mai periculosi ca ungurii"
    "Acest cancer supurind, numit tiganii, care nu muncesc, numai isi insusesc toata tara.Bogatia poporului,(imobile)"

    Rusinica mai domnu' odori-ca-ca-te dedai la un limbaj virulent si imagologic.

    Anonimule,
    Macar odorica are curaj si se semneaza dar tu mai ascunsule, sfiosule, ia-ti dejectiile rasiale de pe-aici!

    RăspundețiȘtergere