PAMANTUL NE RABDA PE TOTI

Luati-va ragazul de cateva clipe sa visati cu ochii deschisi. Va invit intr-o calatorie mirobolanta alaturi de National Geographic. Nu este deloc una obisnuita... Cea mai mare parte a calatoriei veti zbura sau mai degraba veti pluti si veti avea parte de imagini extrem de rare, pe cat de frumoase si spectaculoase, pe atat de inedite. Melodia Night Ride Across the Caucasus care ajuta vraja sa se mentina si o potenteaza este cantata de Loreena McKennitt . Am cautat mult pe youtube pana sa gasesc sursa acestor imagini filmate HD, de o calitate desavarsita ( aproape ca ai senzatia 3D-ului ).  
Filmul este un adevarat Psalm inchinat Creatorului.
Pregatati-va pentru un regal!
Filmul va rog!

Recunosc ca meritul cel mai mare al postarii videoclipului ii apartine bunului meu prieten din blogosfera Andrei Radu, care a avut primul aceasta idee. Atat de tare mi-a placut filmuletul incat sper sa nu se supere ca nu m-am putut abtine de a impartasi cu voi minunile reale ale Domnului. :) Internetul ne rabda pe toti! :)

3 comentarii:

  1. Dan, seara buna, la un colt de noapte : )

    Creatia in toata plenitudinea ei, filmuletul este cu adevarat un regal. Mi-a placut cum ai spus: " Filmul este un adevarat Psalm inchinat Creatorului". Ma bucur sa observ ca ochii, recunostinta si admiratia lui David isi are radacinile si aici.
    Sa fii binecuvantat, un ochi sensibil, are un suflet sensibil.

    O noapte magica !

    RăspundețiȘtergere
  2. SUPER!
    Mulţumesc Dan, mulţumesc Andrei!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Edelweiss,
    Nici nu-mi ajung cuvintele sa descriu ce-am simtit in fata acelor minuni ale lui Dumnezeu. Iti mutumesc. :)

    Mariana,
    Andrei este cel care a descoperit videoclipul. Meritele ii apartin in intregime.

    RăspundețiȘtergere