PA PENSIONARI!

Am să fac un scurt raport de cheltuieli ale unui pensionar de rând,
ţinând cont că marea majoritate au o pensie „decentă” de sub 1000 RON:


10% apă rece, din care 5 pe dreptate 5 pe...
20% electricitate, fără asta nu se poate...
50% gaze cu tarife adaptate,
20% un TV, un TL, un interNET...
Şi s-a dus venitul net!

Unde-s doi, au de mâncare,
De-un săpun pentru spălare...

Cu pensia socială
O mai ducem pân’ la vară,
Până-n toamnă cu verdeaţă
Ş-apoi frigul ne îngheaţă...

Dacă unul din doi pleacă,
celălalt ce să mai facă?

O să piară asistaţii
şi-or să rămână bogaţii...
Astfel că GUVERNUL BOC,
o să aibă mult noroc!

PS:
Avea unul o vorbă:
"Nu vă aşezaţi, unde nu v-am pus eu..."

5 comentarii:

  1. de vina nu este boc ci si parlamentarii care tac .... partidele care distrug RO programat....

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragile mele Taşha şi Grosso modo,
    vă mulţumesc pentru că mi-aţi citit postarea, dar mie nu mi-e simpatică.
    Poate pare aşa, dar poartă în ea amarăciunea câtorva milioane de români încă în viaţă.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Amtiignorantu,
    ai dreptate toţi sunt de vină, chiar şi noi care reacţionăm doar virtual!
    Pe la TV, se dau "lupte grele" pentru apărarea pensiilor, dar nu a celor de 666lei ci acelor de peste 3000lei până la cele de 30000lei...

    RăspundețiȘtergere