Zilele iubirii

Peste tot auzi vorbindu-se numai despre  VALENTINE'S DAY,pe strada ,in magazine la TV,este subiectul zilei...chiar si pe fetele mele le-am vazut ineteresate de aceasta zi....
Nu stiu daca a insemnat vreoadata ceva pentru mine,poate pentru ca e adoptata ceva mai recent de catre noi romanii,...stiu insa un lucru ca in februarie am cunoscut un barbat  deosebit,care m-a facut sa cred  din nou in mine,care m-a facut sa vad ca lumea poate fi frumoasa ,m-a facut sa inteleg ca niciodata nu e prea tarziu sa spun"te iubesc"...si atunci ma gandesc de ce  facem atata caz pentru aceasta zi,ba ca e comerciala,ba ca nu -i vedem rostul....hm!!! ba eu as vrea sa fie cat mai multe multe zile in care sa ne putem exprima iubirea,atunci cu siguranta ne vom elibera de rautati,de tristeti de invidii...ideal ar fi s-o putem face zilnic...asa cum fac Lisandru si Geanina...la ei cuvintele de iubire se rostogolesc ,se imbratiseaza si  sunt mangaiate apoi de sufletul lor minunat...
Hai sa incercam in aceste doua zile si aici alatur si ziua de DRAGOBETE,sa nu ne sfiim sa ne aratam iubirea fata de cel drag,sa nu ne temem de cuvinte...sa credem in puterea lor,sa ne lasam stapaniti de acest frumos sentiment de iubire pentru ca nimic nu e mai frumos decat contopirea a doua iubiri in una singura!
Valentine' day cu multa iubire si implinire!

7 comentarii:

  1. Eu nu stiu daca e dresaj,mi se pare frumos ca e dedicata iubirii si atat! ca e de origine americaneasca,ca e de alta sorginte nici asta nu-mi pasa!e un motiv de bucurie si atunci n-o pot ignora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Monica,eu stiu ca atunci cand traia sotul meu erau nenumarate zile ale iubirii...dar acum in momentele astea de criza,de stres,poate e bine sa le acceptam in viata noastra....

    RăspundețiȘtergere
  3. Cati,ignor-o,nu-i nicio problema,fiecare face asa cum simte!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tasha,
    Nici tu nu te prea mai arati...
    Sunt empatic. :)

    RăspundețiȘtergere