:: Nu ma pot hotari !

Titlu: Nu ma pot hotari !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Nu ma pot hotari, pe care blog sa continui art. cu subiectul anterior.
Nu pot sa renunt caci, este un lucru important, pentru mine si poate pentru alti conationali. Imi vin in minte fraze, propozitii si expresii cind nici cu gindul nu gindesc, la care nu m-as fi gindit nici cu o secunda in urma. De aceea umblu mereu si la piata cu un pix si o bucatica mica, de hirtie la mine si scriu ce imi vine pe moment in minte si e interesant, chiar daca nu am ocherarii la mine caci, daca nu scriu, uit in secunda urmatoare. Si rid de multe ori, in hohote de ce expresii mi-au venit asa hodoronc-tronc, in minte. Daca le-as scrie, pe calc.s-ar inrosi pina la grena, si dvs. nu stiu daca de ris, sau de necaz ca nu v-au venit in minte intii dvs., aceste exprezii pline de haz, cu tenta sexuala si mai putin ortodoxe.
Caci imi incinge imaginatia, pina la incandescenta cind vad adevarate, rebuturi umane de neimaginat, intr-o societate asezata, unii tuciurii alti cu urme vadite la mostenitori de sechele de sifilis, venite din alte generatii.In orice caz tiganii sint mai frumosi, mai prezentabili.
Si matca,mama este pretioasa, se crede Pola Negri(din filmele mute,1897-197o) in mizerie.
Cit as vrea sa scriu ce imi vine acum in minte, dar mai bine lasa, pentru cind voi fii mai infuriata.
Dar acest subiect il voi continua aproape zilnic, dupa cum am sa am inspiratie si celelalte subiecte, mai ales cele politice care ma enerveaza si mai tare ca tiganii, caci politicienii sint cauza a toate relele, care ne-au napadit chiar si faptul ca, tiganii ni s-au suit in cap si fac caca in capul nostru, iar noi nu zicem decit "multumesc si alta data, cind aveti nevoie".
Acum m-am infuriat de-a binelea si o las mai moale ca se inroseste, calculatorul pina la grena inchis. Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Un comentariu:

  1. Odorica, buna ziua. :)
    Am citit si articolul tau precedent. In mare masura, pot sa iti inteleg naduful, dar pana la un anumit punct. Problemele pe care tu le-ai avut sau le ai inca, cu niste reprezentanti ai unei anumite etnii, nu cred ca te indreptatesc sa arunci o anatema generala. Daca pe cineva l-a muscat un caine maidanez, ce facem? impuscam si pudelul vecinei? Repet, inteleg perfect de unde izvoraste frustrarea ta si iti dau dreptate. Insa si mai ales, pentru ca ai o varsta respectabila, m-as astepta sa privesti problema mai cu luciditate. Sa imi fie iertata interventia, dar cred ca rasismul si discriminarea in general nu pot sa aduca nimic constructiv, nimanui si in nici un fel de imprejurare. O zi senina! :)

    RăspundețiȘtergere