:: Multumit cu ceea ce ai?

Titlu: Multumit cu ceea ce ai?
Autor:: TGX(http://tgxboy.blogspot.com
Articol: Sunt in clasa a X-a si de la inceputl liceului am avut o diriginta super, in primul semestru al clasei a IX-a.Era genul de diriginta care ne iubea foarte mult si ne si ajuta, daca vroiam sa ne invoim ca aveam o problema ne dadea drumul de la orice ora fara prea multe explicatii, daca un professor cuteza sa ne lase corigenti, la randul ei diriginta mergea la clasa lor si lasa toata clasa corigenta la materia care o preda! Eram cei mai tari, nimeni nu mai avea asa o diriginta in tot orasul .Insarcinata fiind din semestrul II al clasei a IX-a ne lasa, si ne preia profu` de matematica.
Un om nu prea impunator dar, care articuleaza bine,fara prea multa experienta in dirigentie, nu asa dragut ca diriginta dar, totusi acceptabil.Nu motiveaza absentele fara justificari , nu ne invoieste daca vrem sa plecam toti de la ultima ora, dar totusi e un tip de treaba, mai tinerel, eu unul ma inteleg bine cu el, cu toate ca uneori face lucruri pe care nu trebuie sa le faca, si imi ies din minti, imi revin repede cu ajutorul colegului de banca.
Dupa cateva saptamani din semestrul II deja ne era foarte dor de fosta diriginta, faceam tam tam in stanga si in dreapta ca o vrem inapoi, dar nu se putea rezolva nimic atunci, semestrul II s-a terminat cu domnul diriginte.
Am sperat ca la inceputul clasei a X-a sa vina inapoi doamna diriginta, in zadar in prima zi de scoala o cautam cu privirile si nu am gasit-o in multimea zbuciumata.In clasa ni se prezinta acelasi diriginte, proful de mate, putin schimbat dar in regula, atunci cu totii am stiut ca si semestrul acela vom face cu el, o doream cu totii cu orice pret pe doamna diriginta inapoi, dar fara voia ei nu se putea rezolva nimic.Pe parcursul primului semestru din clasa a X-a domnul diriginte s-a mai cizelat putin in profesia de diriginte si dadea semn ca va fi un diriginte mai bun, am inceput sa inteleg chestia asta. A trecut primul semestru, noi pusti rai, dirigu cu tot felul de amenintari printre care "Nu mai i-au dirigentia la voi la clasa" , nu am bagat niciunul de seama amenintarea respectiva, puna cand…
Cu cateva zile in urma am avut ora de romana, romana sa o faci cu profa mea e aiurea rau, e cea mai "necioplita" profesoara, nu te poti intelge cu ea mai deloc, nu te poti contrazice cu ea ca ea are tot timpul dreptate.Bucuroasa intra in clasa si spune:
- Ce fericita sunt, am sa va dau o veste proasta! Zise profesoara.
Nu am bagat`o deloc in seama, niciunul dintre noi.Cateva secunde mai tarziu vine vestea rostita de ea:
- De la anul am sa va fiu diriginta!, si incepe:
- Ce? 160 de absente? Nu, nu va mai fi asa!
- Ce? Fara sacou la scoala? Nu va mai fi asa!
Si mai enumera ea acolo ce mai enumera, noi toti cu capul in pamant, am incercat in zadar sa o fac sa se razgandeasca intreband`o cand iese la pensie, amenintand-o ca facem petitie si altele, raspunsul nu a fost unul favorabil nici pt mine nici pt urmatoarea generatie de elevi dupa noi.
Lucrurile incep sa se clarifice, si da, vrea sa fie diriginta noastra cu orice pret.
Asadar draga cititorule dupa aceasta lunga poveste am si o morala, nu am fost multumiti cu ceea ce ni s-a oferit, acum e si mai rau, ni s`a luat si ceea ce aveam mai bun si ni s-a dat ce e mai rau.
Te intreb acum: Esti multumit cu ceea ce ai? Sau astepti sa nu mai ai nici macar ce ai acum?
Fii multumitor in toate!
--
Visitor Ip: 92.81.221.215

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu