:: Clarificari

Titlu: Clarificari
Autor:: Odorica Ion
Articol: Am citit atentionarea dvs.
Vreau in primul rind sa va spun ca articolele mele sint originale, nu sint scrise de altcineva. Blogurile pe care scriu sint ale mele. Nu am ajuns la 6o de ani, sa copiez pe altii.Am fost angajata sa scriu materiale pentru vechile brigazi artistice in 1966.
Cred ca ati vrut sa spuneti articole "unicat". Eu am mai multe bloguri pentru ca, nu stiu din ce motive au fost reorganizate si au fost desfiintate.Asa ca de frica sa nu se piarda iar, le scriu pe toate.
Am lasat sa fiu vizitator deoarece, nu stiu citi cititori are blogul dvs.
Atit vreau sa spun ca sint articolele mele "originale" dar daca vreti "unicate" nu stiu cit de des am sa pot scrie.
Repet sint "originale" si dvs. doriti "unicate".
Eu nu vreau ca, in virtutea experientei mele de peste 44 de ani in ale scrisului sa ramineti cu impresia ca copiez pe altii. Atunci de ce mai scriu?
Nu vreau sa critic dar, am vrut sa pun si articole mai dure, mai reale, nu doar dulcegarii de adolescenti.
Sper ca am fost bine inteleasa si astept raspunsul dvs. oficial. odorica.ion@gmail.com
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

3 comentarii:

  1. "vechile brigăzi artistice în 1966"

    La chestiile alea unde se cânta:
    "la noi, la Vinalcool,
    planul l-am îndeplinit
    şi l-am şi depăsit"?

    sau

    "Rostul casei merge strună
    când e gospina bună"?

    faine timpuri... poate fularele şi goblenurile ar merita o atenţie sporită.

    RăspundețiȘtergere