Margarete - Friday Flowers








FRIDAY FLOWERS este ideea Anei: In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

21 de comentarii:

  1. Multumim CORA! Flowers are absolutely wonderful :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti mai zic o data ca sunt minunate! :) Si ca voi lua si eu ideea. Ma duc sa culeg flori de prin foldere...:))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Irisha,
    Am descoperit pe un CD pe care il cam abandonasem intr- cutie vechi fotografii, pe care le faceam cu o camera nu prea performanta...
    Cand le-am descoperit mi-am zis ca-s numai bune pentru Fiday Flowers!

    Thank you for your greetings!

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina,
    Am fost si eu la tine si am gasit "furaciunea"! Minunate sunt florile!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am vizitat blog-ul si imi place tare mult. Sper sa nu te superi dak te adaug la mine in blogroll :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Irisha, ma bucura teribil si ma flateaza si mai si! Am sa vin si eu in curand pe la tine, de indata ce termin ce mi-am propus azi sa lucrez pt dizertatie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cora, drăguţă şi creativă,
    preiau şi eu ideea ta şi postez ceva flori pe blogul meu, cred că mai am pozat un tablou cu flori de...

    RăspundețiȘtergere
  8. Mariana,
    M-ai citit! Sunt creativa, poate sunt si draguta, insa trebuie sa recunosc ca ideea cu Friday Flowers este a Anei, o bloggerita tare simpatica si sufletista! Eu doar am adus si pe acest blog ideea!

    De abia astept sa vad florile din taboul tau!

    RăspundețiȘtergere
  9. E un câmp cu floarea soarelui, ce mi-a rămas în minte dintr-un film cu Sofia Loren.:)
    Pe atunci nu ştiam de V.VAN GOGH.:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mariana,
    Am vazut pe pagina ta tabloul, care mi se pare minunat! Floarea-soarelui imi este foarte draga! E o relatie intre galben-Soare-Foc in care ma regasesc, focul fiind, de altfel, elementul primordial in care ma regasesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu,sunt "foc si para"
    dar tabloul este mult mai luminos si eu nu stiu sa-l prelucrez, parca l-am pozat pe intuneric...:))
    Focul, apa si pamintul...am sa scriu despre ele.:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Da da!!!

    De abia astept postarile despre elementele primordiale!
    Sa nu uiti de Aer si Zborul lui!!!

    L-ai citit pe Bachelard?

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu-mi amintesc, poate ceva fragmente, dar e mult de când nu mai citesc...
    eventual caut in carţile mele de suflet când am nevoie de vre-un citat.
    Acum sunt foarte entuziasmată de calculator.:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Mariana,
    Poate gasesti ceva pe net despre sensul pe care il da Bachelard fiecarui element primordial! :) E interesant cum gasesti dualitatea fiecaruia...

    Si eu sunt entuziasmata de virtual, poate mai mult decat e cazul...

    RăspundețiȘtergere
  15. Mulţumesc Cora,
    am să caut ce mi-ai zis, că eu am citi C. Noica mai mult pentru că l-am cunoscut puţin, dar l-am ascultat vorbind şi am fost pe timpul acela (în urmă cu vre-o 25 de ani) foarte, f. f. impresionată.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am citit si eu o carte a lui Noica, dar eram mai mica și mi s-a parut destul de dificil de inteles. Am sa il reiau inspre maturitate :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Violete, Margarete, Crine, Lalele Negre, Branduse, Irisi... buna idee! :)

    RăspundețiȘtergere