:: MA SUFOC

Titlu: MA SUFOC
Autor:: elena stanescu
Articol: Am incercat in urma cu vreo doua trei zile sa postez ceva si n-a mai ajuns, chestii de regulament, e posibil, mai incerc o data, suna cam asa, de fapt nu - ca era poezie, acum o sa arate altfel

ceream si eu aer, niste pungi cu aer , multe cate pentru o calatorie completa, ma sufocam!

zahar peste tot, imi urca pe picioare, pe brate, pe gand, ca un nisip miscator, zahar peste tot, ma sufocam!

eu am inima de sare, doar inima mea e de sare si lacrima si absenta Ta!

aici varianta originala, MA SUFOC

doua pungi cu aer
trei pungi cu aer
patru pungi cu aer,

cumpara-mi pungi cu aer,
ma sufoc!

zahar peste tot
ca un nisip miscator,

ma sufoc!

doar inima mea e de sare
si lacrima
si absenta Ta,

ma sufoc...


Nota:
iubesc cuvantul "sare" , il asociez cu romanescul, cu durerea, cu absentele, cu esenta...
--
Visitor Ip: 88.1.19.31

Un comentariu: