:: Despre mine (complet)

Titlu: Despre mine (complet)
Autor:: Craciun Andreea aka Chucky
Articol: La cererea "publicului" , voi posta integral articolul "Despre mine". ^.^

Ei bine, m-am hotarat azi sa scriu un articol…despre mine!

De ce?! – Ei bine, hotararea am luat-o astazi, dupa ce un prieten (destul de apropiat) , cu putina timiditate a tinut sa imi puna doua intrebari…citez:

1. Care este de fapt numele tau?

2. In ce clasa esti?

Ei bine, m-a surprins putin, dar este vina mea ca ma prezint doar "Chucky", asa ca, am sa va dau cateva informatii despre mine:

Numele complet : Craciun Andreea Marianna ( cu doi "n"…tata e de vina )

Data nasterii : 30 August 1994 (15 ani)

Locul nasterii: Sighisoara

Clasa: 9 C (Filologie) – Sectia romana

Liceul: Liceul Teoretic "Joseph Haltrich , Sighisoara

Adresa: Strada Horia Teculescu (cartierul Berigaz) – nu dau adresa completa

Parinti : am, dom'le , da' stau cu bunicii

Frati/surori: 2 frati : Craciun Raoul – 11 ani si Craciun Zoltan – 21 ani (frate vitreg, nu il cunosc, este stabilit in Ungaria … din partea lu tata il am )

Scoala generala : Gimnaziul de stat "Aurel Mosora" , Sighisoara

Hobby'uri:

Teatru – urmez cursurile de teatru de la Clubul Copiilor, Sighisoara de la 9 ani, sub indrumarea prof. Mihai Soneriu
Chitara clasica – de putina vreme
Limba Engleza – am participat la numeroase cursuri / olimpiade si concursuri
Literatura – scriu poezii, monologur, esee si romane
Caracterizare:

Sunt melomana , nu pot trai fara muzica. Ascult muzica rock ( mai multe subgenuri) dar si muzica clasica. Ador arta, frumosul in general. Imi place sa citesc, sa ma uit la filme si sa lenevesc.

Urasc "ganganiile" si inaltimile. Ma consider o persoana prietenoasa (cand sunt in toane) , o persoana alaturi de care poti avea o discutie constructiva. Sunt putin narcisista, ma iubesc si ma respect, nu ma denigrez.

In general, las persoanele care ma cunosc sa isi spuna parerea…chiar am cerut-o unor prieteni si am sa o mai cer, sa mai postez. Here you are:

"Iepuras" este Radu Homorozan, un prieten foarte drag:

Iepurash xD: hmm

Last message received on 2/10 at 5:47 AM
Iepurash xD: poooi..esti o fata de treaba care trebuia sa fie nascuta ca baiat defapt dar ceva na mers bine glm si super nebuna cateodata intrun sens bun si consuma mai mult alcool decat consuma masina lu taicamio benzina
Petra, fosta colega (de banca), actuala prietena:

Paddy xD: desi ai fost neobisnuita in trecut un trecut in care au fost implicate multe pers care nu te vor uita niciodata ,,, prin tot ce ai trecut ti-ai fosrmat un caracter puternik si ai reusit sa fii in echilibru …[dar si indragostita ]

Paddy xD: ti-ai format

Paddy xD: sunt multe de scris

Paddy xD is typing…

Paddy xD: cine vrea sa te cunoasca nu sa te critice si judece va vedea ca si mn acel lucru care te scoate dintre lumea normala facandu-te anormala dar speciala

Oana, o prietena buna, perfecta de iesit la o bere:

Oana V xD: oh

Oana V xD: pai shezi o secunda

Oana V xD: cred ca esti mai matura decat fetele de varsta ta si esti capabila sa intelegi multe chestii

Oana V xD: plus faptul ca ai o inteligenta nativa

Oana V xD: dar iti lipsesc parintii, sa ii ai aproape si asta se vede

Oana V xD: intr-un fel te consideri o victima a societatii

Larisa, cunostinta din copilarie, actuala colega de clasa:

ok

Larisa xD: hai ca incerc..

Larisa xD: deci

Larisa xD: esti o persoana foarte de treaba

Larisa xD: cum spui tu: ca prietena esti foarte buna. dar ca dusmanca esti perfecta

Larisa xD: imi place ca ai un stil asa al tau..traiesti in lumea ta

Larisa xD: dar imi pari putin cam satanista..si chestia asta ma sperie

Larisa xD: dar oricum..parerea mea e ca esti de teraba..si

Larisa xD is typing…

Larisa xD: si cu toate k nu comunicam prea des..imi place despre tine

Cam atat deocamdata, sper ca v-am ajutat sa va faceti o parere>:D<

* Later edit: am uitat sa precizez ceva foarte important. Culoarea naturala a parului meu este blond! (am facut eu prostia sa ma vopsesc)…uite si o poza , din vremurile mele bune.
--
Visitor Ip: 92.84.219.90

5 comentarii:

  1. frumos, sighisoreanco:)
    poate totusi trebuia sa fii mai discreta (ma refer la data nasterii,adresa,scoala).

    RăspundețiȘtergere
  2. un copil, cu sufletul mare...si gurita si mai mare, dar ce e mai important ca-ti merge mintea si ca nu lasi timpul sa treaca pe langa tine...nomann25.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc , shakuka. Ei bine, eu consider ca am fost destul de discreta. Nu ma deranjeaza daca imi cunoaste cineva varsta (implicit data nasterii), de asemenea, sunt multi care ma intreaba la ce liceu sunt si le raspund, asa ca nu stiu de ce nu as divulga. Adresa dupa cum ai vazut, este incompleta, pur informativa , arata doar zona orasului in care locuiesc.

    Nomann, multumesc foarte mult, intradevar, gurita este mai mare decat sufletul! :))

    RăspundețiȘtergere