BuHuHu ... Povesti cu fantome ...

Sunt sigura ca multi dintre noi ne intrebam daca exista sau nu fantome. Desigur nu am timp sa ma intreb des asta, avand treburi mai importante, dar in seara asta cand am ajuns acasa am gasit un articol, primit pe mail despre top 10 castele bantuite.
Articolul nu m-a impresionat foarte mult, in primul rand pentru ca nu am inteles pe ce baza a facut topul, fiind toate castelele bantuite, dupa spusele autoarei, dar m-a facut curioasa sa ma interesez mai mult despre acest subiect.
Asa ca am cautat pe internet si am descoperit multe site-uri, dar unul dintre ele m-a facut mai curioasa. Are de toate : exorcizari, demoni, filme cu fantome, fotografii cu fantome, povesti cu fantome, castele si case bantuite, fantome celebre, ozn-uri etc.
Site-ul este in engleza si daca va intereseaza va invit sa cititi AICI As fi vrut sa scriu una dintre ele, dar nu prea am dispozitia necesara sa traduc atat. Nu ca nu as sti engleza :-P

4 comentarii: