Sper ca v-a iesit pe nas

Gata! S-a terminat! V-ati inghesuit, v-ati calcat in picioare, ati votat: a iesit Base. Ati plans din cauza asta, ati ras, ati fost nedreptatiti. Primiseti multe inainte. Va doreati mai mult. acum s-a terminat. Gata cu pomana, cu promisiunile, gata cu iluziile si cu chestiile gratis. Rugati-va sa va tina chinezariile alea ieftine pana data viitoare. Pana se vor gandi ei sa va cumpere iar.
Eh, stiu ca sunt rea, acida, critica. Dar hai sa fim seriosi. Cine e multumit defapt? Cine ar mai sta in tara daca ar putea sa plece? Vorba unui coleg: "Cine pleaca ultimul din tara sa stinga lumina!".
Si totusi am intalnit si oameni optimisti. Chiar azi am stat de vorba cu cineva care isi propusese sa arate ca in tara asta se poate razbi prin patetism* si pasiune. E primul pe care il aud spunand asta. Sper sa reuseasca.
Iar voua, celor care ati votat (eu i-am votat pe amandoi, sa nu se supere nici unul) SPER CA V-A IESIT PE NAS!!!




*PATÉTIC, -Ă, patetici, -ce, adj. 1. Plin de patos, care emoționează, impresionează, înduioșează; plin de emfază, de afectare

6 comentarii:

  1. eu nu am votat....si oricum bine nu o sa mi fie decat daca lupt eu singura pentru mine....si muncesc ca o nebuna...si mai merg si la facultate ...si asa cred ca facem toti!!! Indiferent care ar fi iesit la fel am fi trait!!!!
    Dar o sa fie bine....:)...cred!...si binele asta nu tine de Base sau de geoana tine de fiecare in parte si atat!

    RăspundețiȘtergere
  2. De-ar incepe de maine sa gandeasca toti ca tine, ce bine ar fi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dacă ai ști ce mașinărie de represalii au aștia care au ieșit, cât tupeu, nesimțire, Geoană este un mic îngeraș pe lângă taurii ăștia. unul care este arătat peste tot dând un pumn în gură unui copil, băse ăsta, și nu are bunul simț să demisioneze este un om foarte periculos. părerea mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Haite de lupi flamanzi care misuna prin toate partidele. Nici nu se mai sinchisesc sa-si puna o blana de oaie! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ selena: Sunt atat de buni toti incat oricine ar fi iesit tot asa de bine ne era :D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Dan Ioanitescu: Care blana de oaie? Le are Becali pe toate :))

    RăspundețiȘtergere