Ganduri legate de blog




Citesc de cateva minute,ce s-a mai intamplat pe blog,spuneam cu ceva timp in urma ca plec in Viena si voi intra mai rar pe blog...vazand animozitatile create nu pot sa nu-mi dau cu parerea,pentru ca daca tot facem parte din acest urias blog,hai sa fim si la bine si la rau impreuna..consider ca orice propunere care vine in ajutorul imbunatatirii blogului s-o primim cu flori,ca doar nimeni nu s-a nascut invatat,invatam mereu...ce-i rau in asta?!
In tot raul este si un bine...unele idei au fost salutare,poate ca trebuie sa luam din ceea ce ne-a sugerat anonimul partea buna...evident ca negatia intotdeauna a fost mai constructiva decat afirmatia,e mai usor sa critici decat sa lauzi,e mai usor sa strici imaginea cuiva decat s-o ridici...asta nu inseamna insa ca ne poate influienta negativ pe noi...urasc stilul acesta "no name",pai daca esti tare ,arata-te! sa te vedem si noi, sa stim cine esti, puterea exemplului personal e mult mai edificatoare decat orice comment...
Imi amintesc cu multi ani in urma cand lucram in invatamant s-a intamplat sa scriu ceva gresit pe tabla,un elev a observat imediat,m-a atentionat,poate a fost rusinos pe moment pentru mine...dar "m-am scos"spunindu-le ca am facut-o intentionat sa le verific atentia...nu stiu daca comparatia e valabila,dar eu una sunt de parere ca niciunul dintre noi nu trebuie sa se supere cand ne vin comment-uri constructive...invatam si din greseli uneori.
Mi-a placut ca unul dintre bloggeri amintea de faptul ca nu se reuseste citirea tuturor posturilor care apar zilnic,sa fie imbucurator acest fapt?sunt bloggerii inspirati,productivi,se pare ca alegerile ne-au dat subiect de discutii...
Am votat la Viena,am stat la o coada de 2 ore si jumatate,multi au plecat la sloveni mai precis la Bratislava sa voteze,desi sunt 80 km distanta de Viena.Am apreciat totusi dorinta romanilor din diaspora de a fi alaturi de tara.Bravo lor! Desi va spun cu toata sinceritatea calmul pe care il au in alta tara(ma refer la cei care lucreaza cu acte in regula)nu stiu cand o sa-l avem noi in Romania...alergam pentru citeva milioane pe care le epuizam in citeva zile,mai ales acum pe perioada de iarna cand facturile sunt ridicate.
Daca Mos Nicolae n-a fost prea generos cu noi ,sa speram ca Mos Craciun va fi mai darnic.
Mos Nicolae in Austria a avut o figura cam inspaimantatoare dar a fost cu sacul plin,a bucurat copii prietenei mele,am sa atasez o poza la blog...cu dorinta si speranta ca Mos Craciun sa-si seteze GPS -ul astfel incat sa ajunga in casa fiecarui roman.

4 comentarii:

  1. trist si inspaimantator mosul austriac;))).....bine ai venit!!!:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit...infricosator,asa mi s-a parut si mie,dar a fost generos...draga Monica,din pacate n-am reusit sa surprind si dracusorul care il insotea si care avea o fata mult mai hidoasa,cu o limba scoasa din spatele unor dinti,cam ca si a lui Dracula,purta o matura din nuiele in mana pentru a bate pe copii neastamparati,n-a fost cazul insa aici,copii erau foarte buni...

    RăspundețiȘtergere
  3. da tasha, sunt binevenite dar dumnealui, acest anonim, s-a exprimat cu „orice tută sau fraier” poate publica ... ei, să mă ierte Dumnezeu că mi-am ieșit din pepeni. care-i tuta, care-i fraierul am intervenit și i-am spus să transmită personal mesajul tutei sau fraierului. după care m-am trezit comentată că scriu aiurea ... :) aiurea o fi,
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. da, au calm și fețe senine, ceea ce la noi nu prea poți spune.

    RăspundețiȘtergere