O blonda


Tot din sirul intamplarilor cu blonde...

Cica o blonda din Iasi se casatoreste cu un britanic bogat, Sir John. Ajunsa in Anglia, trimite scrisori acasa:


Drajii mei, 

Sa va zîc cîti siva despri mini si despri si fac eu p'aici. 


Luni:        Mergem la teatru, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc

Marti:      Mergem la opera, sotul meu ari acolo o logie, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc

Miercuri:  Mergem la mesi di fotbal, si acolo sotul meu ari o logie, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc 
Joi:         Mergem la cumparaturi, sotul meu îmi cumpara di toti, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc

Vineri:    Organizam seri caritabile, vin toti prietenii sotului meu, sotul meu ari foarti multi prieteni, doneaza foarti multi bani, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc

Sambata: Ni plimbam, vizitam, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc

Duminica: Fasim barbekiu, vin si prietenii sotului meu, ni fasim cadouri reciproc, esti foarti frumos, sotul meu ari foarti multi bani, sotul meu ari di tati, nu ni plictisîm di loc


Cu drag,
Marisica

PS: Mi-i dor di sculâ  ca di mama !!! 

Morala...spune-ti voi :D

4 comentarii:

  1. Sa zic...sa nu zic...hai sa zic...nasol daca e chiar asa:))...caterincos articolul;))

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) ari di tati dar nu ma **ti :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancul e bun. Circula si acum vreo 25 de ani si era pus pe seama Maricicai Puica.

    RăspundețiȘtergere
  4. 100Ro cam asa ceva. Cica morala: toata averea din lume nu face cat o sc**a buna :))

    RăspundețiȘtergere