Jurnal De Calatorie 1

Ziua 1 - data 6 septembrie 2009

Locatie: Bulgaria, 'Nisipurile de aur', Hotel Kaliacra 4 stele (merita mai degraba 2 jumatate)

Stiti vorba aceea la pomul laudat sa nu te duci cu sacul. Prima impresie facuta a fost sa spunem destul de proasta. Apoi s-a mai imbunatatit. Chiar daca nu iti confera internet prin WiFi in camera ai asa ceva jos la receptie si bar, asa ca poti bea o cafea si naviga putin pe internet, fie ca vorbiti cu cei dragi sau va intereseaza alte lucruri (asta daca aveti un aparat cu care sa va puteti conecta prin sistemul WiFi la internet, din fericire pt mine am asa ceva). M-am bucurat mult cand am coborat la barul de langa receptie si am stat de vorba cu Catalina la un cappuccino cald (intr-o discutie intr-un mediu virtual, pe 'messenger'), chiar daca era mai diluat cu apa si nu un cappuccino adevarat, chiar si sucul este putin diluat cu apa ... Una peste alta mi-a placut masa de seara. Destule sortimente de salate si alte tipuri de mancaruri, supe, desertul a fost cam slab, dar probabil daca ar fi fost prea delicios toata lumea s-ar fi infruptat din acele delicii culinare dulci. Stiu ca e prima zi a calatoriei mele dar imi este deja dor de Catalina. Guano Apes ruleaza :D, foarte tare concertul de ieri seara ,m-am simtit foarte bine alaturi de Cata, si mi-a placut ca au cantat pt incheiere 'Lords of the boards' a fost foarte frumoasa atmosfera. Acum stau in pat si scriu aceasta fila din ce ar trebui poate sa reiasa ca este un jurnal, sa-i spunem jurnalul meu de calatorie, o sa va impartasesc cateva impresii, sper doar sa nu va plictisesc ...

M-am plimbat azi putin prin statiune dupa ce am jucat un fotbal de masa cu mama apoi tata apoi iar mama si asta dupa ce ne-am cazat. O zi cam friguroasa a fost azi, dar oricum, statiunea este simpatica ... Am vazut un mini MC Donald's si un magazin, foaaaarte mic al celor de la 'Quicksilver' (da e firma mea preferata in caz de nu stiati ) si inca ceva, un magazin cu 'vechituri' rusesti si germane de prin al doilea razboi mondial, si am vazut o medalie germana cu crucea celtica, foarte tare avea si vulturul cu emblema nazista (da, da, puteti spune ca sunt un fel de neo-nazi, dar asta e mai putin important) oricum, era un mos care vindea si cerea pe ea 120 de euro, bineinteles ca mi-a picat fata si i-am spus nu multumesc e enorm, cum poti vinde o medalie cu 120 de euro, sincer. In afara de toate astea am mai vazut si un teren de paintball, doamne cat iubesc paintball-ul, poate ma duc sa joc o partida cu ai mei ... dar asta ramane de vazut. Am intrat intr-un hotel numit 'Admiral' unde la receptie o doamna/domnisoara foarte draguta cu niste ochi deun albastru cristalin, hotelul sincer parea de lux, avea caratori de bagaje deci decideti voi, oricum m-a ajutat cu o harta si indicatii spre hotelul in care stau acum si scriu pentru ca este foarte greu de gasit, si ii multumesc pt ca am reusit sa ajung la el in sfarsit, ratand masa de pranz pt ca e all inclusive da nu poti manca asa cand vrei tu, destul de ciudat sistemul. Acum am sa-mi inchid mintea publicului pt ca orele de vizita s-au terminat si trebuie si eu sa ma odihnesc putin avand in vedere ca nu prea am dormit ieri, totusi cappuccino-ul ala pare sa ma tina treaz. O da, inca un amanunt inainte sa inchidem, usa de la cabina de dus... nu se inchide ... Noapte buna!

Mai sunt inca 3 ca acestea, scrise de mine :D sper sa va placa! Vreau critica :D astept pareri si alte idei. Si vreau sa stiu daca mai doriti sa scriu pe acest blog. Multumesc anticipat!