Plimbare spre Padurea Vieneza...











Azi am facut o plimbare cu masina prin Viena, am fost condusă de GPS, am reusit sa fac si niste poze, am luat-o spre Padurea Vieneza, e o portiune minunata , merita sa faceti drumul, o sa va placa.In drumul meu am facut o vizita unei doamne, o profesoara de harpa, Cristine Stavram, o doamna de 83 de ani; povesteste foarte cursiv, desi acuza caderi de memorie, eu am gasit-o extrem de vioaie.D-na Cristine a fost harpista 10 ani la Filarmonica din New York, apoi 10 ani la Opera din Viena, mai apoi profesor universitar la Conservatorul din Viena, de unde o iesit si la pensie.Povestea  ei de viata este fabuloasa,  nascuta la New York, provine dintr-o familie de romani.Am sa va povestesc despre ea mai multe intr-un alt blog-ul ... merita sa aflati povestea vietii ei ... o sa va placa!

2 comentarii:

  1. Tasha,cred ca am mai mentionat,unul din visele mele este sa locuiesc in Viena,la un moment dat chiar ma uitam dupa niste chirii in capitala Austriei....Este un oras care m-a prins,mai ales ca potrivit Mercer.com,Viena este pe primul loc in lume, in privinta calitatii vietii,deci este orasul cu cel mai inalt nivel de trai din lume.Vedeti raportul aici: http://www.mercer.com/referencecontent.htm?idContent=1173105#Top_50_cities:_Quality_of_living
    Sper ca intr-o zi sa imi traiesc si acest vis:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,te cred Feri,eu sunt aici de aproape o luna,mi-e dor de casa,e adevarat,dar zilnic vad lucruri noi care ma fascineaza...ei,cine stie,poate gasesc si un austriac...ca tot sunt vaduva vesela...hehehe!!!...te iau in chirie atunci cu un pret modic!:))

    RăspundețiȘtergere