In vizita la medic...


Cu totii stim atitudinea flegmatica a medicilor, care se agata strans de faptul ca ei au un statut , iar tu...esti un simplu pacient. Faza nasoala este ca se folosesc de titlul lor maret si in alte imprejurari, de fapt in orice imprejurare, nu conteaza. Medicii sunt medici, iar daca nimeresti tocmai pe teritoriul lor te-ai cam ars sau te strici de ras, depinde cum stii sa interpretezi.

La medic.
Nu te simti tocmai bine, nasul iti face valuri si toate cele. Unde te duci? V-ati prins. smileys
1.Care este prima intrebare ce vi se adreseaza: "ce te aduce pe aici sau de ce ai venit? " Paai ma aduce un vant cald de vara...si am venit sa-ti vad moaca fandosita...mi-era dor. De ce dracu crezi ca am venit? Acum pe bune...
2. "Ce ai?" Hmmm, daca stam sa o luam asa, stai sa-mi aprind o tigara si hai sa discutam. Ce am...un credit in banca, niste probleme cu masina si ... o pisica care nu vorbeste cu mine. Merge? Cacat, daca stiam ce am crede-ma ca nu-ti calcam pragul...
3. "Ai iesit afara sau cu scaunul cum stai..ce culoare are, dar consistenta?" Afara am iesit acum, ca am venit aici. Altfel nu ieseam...e un frig! Cu scaunul? De la masina sau de la birou? Sunt ok amandoua, doar ce am rezolvat-o cu spatarul...imi dadea ceva probleme. Consistenta...pufoaaaasa, sa nu ma doara salele. Sau era vorba de alt scaun...nu vrei mai bine sa-ti arat? Culoarea, las la aprecierea altora. Dar eu prefer rozul...
4. "Ai luat ceva?" Sincer, acum cateva zile cu niste prieteni....dar nu mai iau, gata. Mi-a fost un rau...vedeam iepuri asaaa imbracati in balerine.
5. "De obicei mananci?" Nu, eu sunt eco, prefer sa ma satur cu aer. Dar daca tot ati intrebat, aveti un meniu ceva? As manca o ciorba de burta.
6. "Tusesti?" Serios? Nu mi-am dat seama...acum? Sa mor daca am auzit.
7. "Cu tensiunea cum stai?" Sunt cam tensionat in ultima vreme, ar trebui sa merg la un masaj. Aveti alte recomandari?
8."Dar pulsul?" Aaaa pulse-ul...ati incercat? Moooaaamaaa...super tare, nu? Dar gata, am zis ca nu mai iau. De ce insistati?
9."Fumezi?" Se poate aici in cabinet? Cred ca sunteti singurul medic de gasca. Vreti o tigara?
10."Bei cafea, cola?" As prefera o cafea totusi...sa-i spuneti asistentei ca o beau fara zahar va rog.

Ma intreb ce ar zice un medic daca i-as raspunde astfel?
Subiectul este tratat ironic, stiu ca exista si medici ok (oare?), dar de multe ori tare imi vine sa le raspund in acest mod...

3 comentarii:

  1. Eu am zis-o, o zic si probabil o sa o mai zic...Domnul sa ne fereasca sa fie nevoie sa apelam la medici:D...multa sanatate:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca va suportaa macar doua dintre raspunsuri, sau poate te va considera nebun...stiu ca iti vine cateodata sa spui multe lucruri nelalocul lor dar e mai bine sa te abtii. in schimb articolul e okkkk!

    RăspundețiȘtergere
  3. Subscriu Rappa_ru'...sa nu ajungi la medici...´:(

    RăspundețiȘtergere