how to: coronita pentru usa

fiindca vantul cel rau mi-a suflat coronita de pe usa(luata anul trecut) si a facut-o bucatele mici si cum nu am gasit nimic ce sa ma incante in magazine/targ... a trebuit sa improvizez..
putin insiprata de o tanti de pe youtube..a iesit coronita asta :)



materiale:
girlanda brad standard :p cam juma de metru, depinde de cat de mare trebuie sa iasa, eu cam atata am avut
o lamaie taiata feli si pusa pe calorifer 2 zile la uscat
2 feli grepfrut sau cum so scrie...la fel uscata
fontite argintii 1,5 ron - 12 bucati
ata gri subtire..

si cam restul va dati seama :)
la mama ii place :D si miroase bine de la lamaie..am pus la uscat si niste mar si clementine sa imi fac niste globuri de pom frumoase :)

o seara faina va doresc

5 comentarii:

  1. :) pot să pun coroniță pe ușa de la baie, numai de acolo sunt sigură că nu dispare. ție ți-a luat-o vântul? ce drăguț! :) mie mi-e frică să cumpăr un covoraș nou pentru ușa de la intrare, d-apăi să pun coroniță. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. China se pregateste sa ia coronita de pe USA. :)

    Frumos si instructiv.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere