E clar... imi place... AlexaGmusic

Ieri dimineata, am primit o invitatie de prietenie pe Youtube.
La prima vedere am realizat ca este vorba de o doamna pe nume Camelia  (http://www.youtube.com/user/AILEMAC62) care sustine prin canalul ei, talentul unei tinere domnisoare pe nume Alexandra Giuca (http://www.youtube.com/user/alexaGmusic).
Pana aici nimic neobisnuit..... insa ceea ce a urmat m-a surprins si pe mine.
Ultimul clip incarcat pe canalul AlexaGmusic.. dau PLAY... si din acel moment s-a declansat un sentiment de o mare admiratie si respect pentru talentul vocal ce mi-a fost dat sa il descopar.
Practic am devenit un fan al ei de la prima auditie....
Urmatorul pas... am realizat un blog cu toate inregistrarile ei (cover-uri), apoi am cumparat domeniul .net.
Asa s-a nascut www.alexagmusic.net... un site care se vrea a promova si mai bine talentul Alexandrei... al carui fan ma declar inca odata.
Ii doresc succes pe aceasta cale si felicitarile mele pentru talentul si pasiunea ei pentru muzica.
Bravo Alexa!


















6 comentarii:

  1. E ceva foarte interesant cu Alexandra. Un sentiment foarte plăcut! Cineva cred că ar trebui să o vadă cu adevărat şi cred că poate face lucruri frumoase în muzică.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta a si fost motivul pt care nu am stat pe ganduri atunci cand i-am facut site-ul... simteam nevoia sa fac ceva pentru a face cunoscut lumii talentul ei.
    Reuseste sa transmita sentimente si emotii foarte puternice...

    RăspundețiȘtergere
  3. Incredibil,ce perfect canta.Fata asta are viitor in muzica.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie ca ai dreptate.
    Nu am reusit insa sa-i activez sonorul. Si nici colegii mei de birou.
    Problema inseamna ca e la mine.

    RăspundețiȘtergere