For you..dear white man:)



I love white…I love white …I looove white
I live for the white.. I live for the white..
I’m in love with the white one…
I can’t take my eyes off the white one..
He’s so pure…he’s so innocent…he’s so…not you…
He’s so white,he’s like a chewing gum…
He’s like a snowman,just like a snowman…
I wake up with the white one in my mind…
I fall asleep with the white one in my head…
I eat with the white one in my stomach…
I love with the white one in my heart
I can’t stop thinking off the white one…
‘Cause he’s so white
He doesn’t want to fight…
He’s in love with the white me…
He’s the perfect sin…
His eyes are like two shining stars…
His voice rises up through the mountains…
His body language speaks clearly…
He’s in front of my eyes…
I’m almost married,I’m almost high…
He’s almost married,he’s almost high..
But we don’t mind…
No baby,we just don’t mind…

5 comentarii:

  1. :) Mi-ar fi placut sa-nteleg tot ce ai spus in poezia ta care pare frumoasa dar trebuie sa recunosc ca am o limita. Engleza mea nu este tot asa de buna ca franceza. :)

    Sa nu te superi! Este doar o parere de rau.

    Uite Adniana, doream sa te consult in privinta unei chestiuni legata de Digg. 100 Ro te-a dat de exemplu ca tu postezi si pe Digg. Mi-am facut un cont dar nu stiu in ce limba trebuie sa apara articolul, caci daca va trebui sa-i fac o retroversiune in engleza se pare ca mi-am facut cont degeaba. Poti sa imi spui cum procedezi tu, te rog !?

    RăspundețiȘtergere
  2. :)le postezi asa cum le ai..in limba romana;)si atat:)daca ai alte nelamuriri sau daca nu iti convine ceva la postarile mele,poti sa spui liber,nu ma supar,dimpotriva;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos pentru ajutor!
    :) Cat despre postare ti-am zis. Mi-ar fi placut sa inteleg pe deplin. Dar e problema mea, nu a ta!

    RăspundețiȘtergere