Cum poti cuceri un barbat?


Mereu m-a amuzat acest subiect, cum este el catalogat...asa, ca un manual cu reguli, cu titluri si subtitluri, capitole si tot tacamul. Si pe care noi femeile, ar trebui sa-l invatam, normal. Parca si vad: "fata tu unde ai ajuns? eu sunt la capitolul 3, regula 2345...mai am ceva" "Aaah, eu abia am inceput..." "Nasol fata, e mult de invatat..."

Daca te uiti si prin reviste...oricare, este imposibil sa nu gasesti un titlu care suna cam asa: "ce-i zapaceste pe barbati" sau " 10 lucruri pentru a-l da gata" , "cum sa-l aduci in extaz", s.a.m.d. Gizas...cum sa-l aduc in extaz? Mooaama ce revista desteapta.  Iar daca citesti ce scrie acolo te iei cu mainile de par. Cred ca si un barbat ar ramane: wtf? Imi place mie asta? Wow...trebuie sa ascund revista sa nu vada nevasta/prietena, ca dracii m-au luat, alea chiar cred.
Chiar zilele trecute rasfoiam o capodopera de genul si scria : barbatii sunt atrasi de nasturii mari. In prima faza m-a bufnit rasul, apoi am incercat sa o iau logic...sa-i descheie mai repede? Probabil, dar acum hai sa facem o regula din asta, nu? Sunt sigura ca daca il intrebi pe el "auzi, ce iti place tie asa...mult, ce te atrage la o femeie?" Cu siguranta va raspunde: nasturii mari. Poate de revelion ma voi costuma intr-un nasture. Pfaaai, o sa-l dau gata pe domnul meu. Nu o sa-mi reziste, abia va astepta sa ajungem mai repede acasa.
Alta chestie care m-a amuzat copios "trebuie sa-i cazi la pat cand se asteapta mai putin". Ok, hai la cinema. Si eu cu patul dupa mine. Ce faci, ma intreaba el. Nu te asteptai, nu ? Ii raspund eu. L-am luat prin surprindere...am aplicat regula din revista, muhahaha.

Uitati:  "7 reguli pentru a seduce un barbat":
1. Simuleaza indiferenta. Usor, nu? Hai ca suntem experte in a simula orgasmul, ce poate fi atat de greu si cu indiferenta asta. Exemplu: "te iubesc" iti zice el. Iar tu te uiti pe cer : sunt indiferenta, nu vezi? Cu siguranta va merge.
2.Nu-l suna. Pur si simplu nu-l suni. Niciodata. Cu siguranta este un pas spre reusita...sa va despartiti.
3.Fii indisponibila cand vrea el. Aici sunt mai multe aspecte. Primul: iubito esti atat de frumoasa...si incepe sa te sarute. Tu te dai doi pasi mai in spate si-i spui: sunt indisponibila cand vrei tu! Doi: te suna sa va intalniti. Prima data refuzi, a doua oara la fel...fii indisponibila, sa vedem pana cand. Oare barbatii sunt de acord cu regula asta?
4.Nu face sex de prima data. Aici sunt de acord, poti face multe altele....amor, dragoste.
5.Nu spune tu prima Te iubesc. Corect, poti astepta....si astepta...astepta...cri...cri...
6.Fa-l usor gelos. Hehe...cea mai tare regula. Foarte simplu. Iesiti undeva...te uiti finut in jur, vezi un tip mai aratos...si ii sari de gat...si il saruti...si il pipai. Hai incercati...il veti da gata!
7.Fa-l sa-ti simta lipsa. Nu-l contacta cu anii. Lasi sa treaca vreo 5 ani de la prima intalnire si apoi il suni. Cu siguranta va incepe sa planga si te va cere de sotie. Parol!
Oare ce se va intampla daca si barbatii au citit "7 reguli pentru a seduce o femeie"? Aceleasi reguli...
Baietii ce zic? Sunteti de acord cu ce scrie pe aici?
                                                                                     ( Tot texul este compus de mine si trebuie tratat ca atare )
 

7 comentarii:

  1. Mmmmoahahahahaha... :)))))))))

    Pe mine m-ai cucerit!
    Asa ca pune si punctul nr. 8 la rand cu celelalte!

    8. Scrie un articol-reteta de cucerit barbati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu totusi cred ca este putin adevar in cele scrise mai sus,in cazul in care nu se exagereaza.Dar referitor la nasturii mari....:) e de ras.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare interpretarea:))...trebuie(ma gandesc eu) sa fii destul de complexat o data sa citesti o revista de gen, si a doua oara sa le mai si aplici:))...ce caterinca:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi se pare ceva normal dar barbatii sunt niste panarame...................

    RăspundețiȘtergere
  5. aia cu sunatul .... :))))))) catastrofe .... :)))))

    RăspundețiȘtergere
  6. e foarte tare....articolul tau....eu cred ca indicat e sa faci ce simti...ce vrei...pt ca traim chestii diferite si nu putem sa le asociem ...cu intamplarile altora (celor care au scris articolele de zapacit barbatii).....asa ca sa lasam revistele si sa facem ce ne taie capu`...cel mai corect e sa faci ce vrei tu si ce crezi tu....chiar daca nu e corect...macar decizia iti apartine tie si nu unei reviste....

    RăspundețiȘtergere