Catre autorii 100 Ro

Ieri m-am hotarat ca ar fi un lucru frumos sa sprijinim blogurile din blogosfera romana,astfel am initiat un capitol pe 100 ro:Director de bloguri.
In director poate fi inscris orice blog care este scris cu bunul simt,si nu contine obscenitati.Blogurile inscrise vor primi promovare gratuita,si pe langa aces lucru,vor mai primi si un link pretios,care va adauga un plus de valoare blogului inscris,pentru motoarele de cautare,inclusiv Google.

V-as ruga pe voi,colegii mei de pe 100 Ro,sa scrieti fiecare un review despre blogul vostru daca doriti,intrucat eu ma voi ocupa de blogurile "externe" care se inscriu in director.Si daca se poate sa nu scrieti review-ul in aceasi zi,pentru ca acest lucru va strica mult aspectul si continutul 100 Ro.Daca s-au scris 2 reviewuri despre blogurile apartinand vreunui membru din 100 Ro,va rog sa lasati pe maine reviewul blogului vostru.Va multumesc,si toate cele bune:)

Un comentariu:

  1. Mi se pare foarte buna ideea:)...deja am vizualizat 2 bloguri ale unor oameni de calitate:)

    RăspundețiȘtergere