Birocrație

Sunt tânăr, am o viață, încerc să mă bucur de ea. Am permis de ceva timp, mașina mi s-a stricat de tot, și ca un bun cetățean ce sunt mi-am căutat și eu o mașină second-hand. Găsesc un BMW M3 din '94 țiplă. Piele, motor promițător, toate facilitățile incluse. Prețul afișat, de 7100 de euro. Mai mult decât acceptabil. DAR (pentru că întotdeauna există un DAR), ca un cetățean model ce sunt, m-am interesat și de jegul ăla de taxă de primă înmatriculare, și am găsit pe net un calculator de taxă de primă înmatriculare. Introduc frumos datele necesare, apăs pe butonul "Calculează", și îi mulțumesc lui Dumnezeu că nu am avut un topor lângă mine, că altfel nu aș mai fi fost aici acum. În urma datelor introduse, pe care le-am verificat de 5 ori mi s-a afișat taxa de 8372 de euro. DAR CU CE ^&%$ ^%$ *& (*^&%** (@-#&& AM GREȘIT CA SĂ MERIT AȘA CEVA???

Un comentariu: