Bancul zilei


Cabinetul unui doctor navetist, luni dimineaţa, sala de aşteptare plină, doctorul venise cu trenul de ora 9, şi vroia sa plece cu trenul de ora 13.

Intră o femeie cu o fetiţă de mână:

-Domnu doctor, fetiţa mea a înghiţit o peniţă de stilou!

-Nu-i nimic, să scrie cu creionul! Următorul!

Intră un bărbat strângând o mână la piept:

-Domnu doctor, mi-am rupt mâna şi nu mai pot deschide uşa!

-Deschide-o cu cealaltă! Următorul!

Apare în uşă un batrân, care abia se mişca:

-Care-i baiu, moşule?

-Dom’ doctor, ştiţi, mie îmi vine cam greu… să mă iertaţi… să mă piş…

-Câţi ani ai dumneata, moşule?

-Apăi, 79 cu voia dumneavoatră…

-Lasă, lasă! În 79 de ani te-ai pişat destul! Să intre următorul!

Intră un tip ţinându-se de burtă:

-Domnule doctor, aşe di tari mă doari prin burtă… Cred că am încurcătură di maţe…

-Cum de cheamă pe dumneata? întreabă doctorul părăndu-i-se bizar accentul

-Leibovici Isidor.

-La revedere! Evreii s-au descurcat întotdeauna singuri! Următorul!

Următorul pacient, o mamă cu un sugar în braţe:

-Copilul meu nu se simte bine, domnule doctor!

-Doamnă, dezbrăcaţi-vă!

-De ce să mă dezbrac eu? Copilul mi-e bolnav…

-Doamnă, dezbrăcaţi-vă repede să vă fac altul că ăsta moare!

Pleacă doamna supărată şi intră din nou un pacient:

-Domnu doctor, ce-o fi cu burta mea? Mănânc pâine, scot pe partea cealaltă, să mă iertaţi, tot pâine. Mănânc carne, cac carne.

-Mănâncă rahat şi ai să fii mulţumit cu ce scoţi! Următorul!

Intrară două femei: una tânară de vreo 19-20 de ani şi una mai în vârstă, de 45-50.

-Dezbrăcaţi-vă, domnişoară!

-Vai, domnule doctor, nu eu, mama mea nu se simte bine…

-Mama?! Ia mama, ia deschide gura mare şi zii: AAAAA!

După femei, intră, cam ferindu-se, un tip:

-Domnule doctor, eu am o problemă mai intimă… Nu mai pot să fac dragoste cu soţia…

-Fă cu mă-ta!


Din pacate nu prea e banc, e situatia din Romania..dar totusi...merita sa radem putin 

4 comentarii:

  1. Sa ne fereasca Domnul de astfel de doctori:D

    RăspundețiȘtergere
  2. ...e cam cruda realitate, nu banc!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ...situatia din Romania e urmatoarea:

    Activitatile ce compun Crima Organizata (prostitutia, proxenetismul, traficul de persoane,traficul de droguri, evaziunea fiscala, etc) au un caracter secret si bine organizat, din care cauza realizeaza un impact social deosebit de negativ in multe state el constituind “cancerul perfid” care vlaguieste puterea societatii, ameninta integritatea guvernelor, determina cresterea taxelor care se adauga la pretul marfurilor, pericliteaza siguranta si locurile de munca ale cetatenilor, aduce daune agentilor economici aflati in competitie, controleaza prin forta banilor sindicatele, in final realizand o puternica influenta in sfera economicului, socialului si mai ales politicului

    RăspundețiȘtergere