Bancul serii

Într-o seară friguroasă, de iarnă, o tânără stătea pe unul din podurile Dâmboviţei şi se gândea cum să scape de viaţa asta amară.
La un moment dat, Moş Crăciun se apropie şi-i zice:
- Ce faci tu, aicea, fata moşului?
- Ce să fac, moşule, iaca sunt supărată, că n-am servici, n-am casă, n-am bani şi mă gândesc să mă omor, să scap de toate necazurile.
- Ei, fata moşului, stai că nu-i dracu aşa de negru! Uite, eu pot să-ţi îndeplinesc trei dorinţe, acum, pe loc. Spune, ce-ţi doreşti?
- Păi, aş vrea să am o vilă în Cotroceni...
- S-a făcut! Asta e adresa şi astea sunt cheile de la noua ta casă. Altceva?
- O maşină, mi-ar fi de mare folos...
- Nici o problemă! În garajul casei, un Mercedes te aşteaptă. A treia dorinţă?
- Păi, aş vrea să am un cont în bancă, să nu-mi mai fac griji din cauza banilor...
- În casă o să găseşti un carnet de cecuri. Ai un milion de dolari în bancă. Dar ştii, fata moşului, ca toate astea să se îndeplinească, trebuie să îndeplineşti o condiţie...
- Spune, Moş Crăciun, ce trebuie să fac?
- Păi, aş vrea să te aşezi în genunchi şi să-ncerci un sex oral.
- Vai, moşule, nu pot să fac una ca asta!
- Cum, pentru toate dorinţele care ţi le-am îndeplinit?
Până la urmă, fata se lasă convinsă şi se apucă de treabă.
După vreo 5 minute, moşu o întreabă:
- Câţi ani ai tu, fata moşului?
Luând o scurtă pauză, fata răspunde:
- 28, moşule.
- Şi, la vârsta asta, mai crezi în Moş Crăciun !?

Un comentariu: