Azi a fost OK


Feeling good... Ma simt foarte bine azi, de fapt...m-am simtit. Ieri. A fost asa o zi aiurea, m-am trezit tarziu, am ratat iar cursu' , am umblat hai hui fara un scop cam toata ziua, m-am certat cu cineva, ne-am impacat intr-un fel, a fost ok. Genul ala de zi, la sfarsitul careia poti sa zici: a fost o zi plina. Am o parere foarte buna despre mine acum. Habar n-am de ce, culmea, n-am facut nimic. Absolut nimic... Nu tu facultate, nu tu munca, nu tu scris, nu desenat, am facut 2-3 poze...se pune? Nu prea...stiu. Eh, dar in fond si la urma urmei, si maine e o zi. Din cand in cand imi place sa fiu parazit.
Pana la urma imi gasesc si eu un job, imi cumpar un aparat misto, un laptop mic mic uite-atat de mic, imi iau si geanta si incaltari de iarna. Bocancii astia nu zic nimic, dar ii cam doare. I-am plimbat pe asfalt in fiecare zi, vor si ei iarba si pamant... Ma simt vinovata. Trebuie sa-mi iau cizme de oras, nu se mai poate. Abia astept sa-mi iau toate astea, si o cafea si sa stau la o masa singura, cu o tigara in mana si laptopul pe masa. Sa scriu. Sau sa fac poze. Sau sa scriu despre poze. Sau sa imoralizez lucruri scrise. Ma mai gandesc, mai am timp...Trebuie sa-mi caut un job. Da, chiar trebuie.

2 comentarii: