Am nevoie de vesti...


Cine imi da si mie niste vesti...? Ma intereseaza urmatoarele subiecte:

1. Mai este aglomerat la intrarea in Bucuresti pe DN1?
2. Ce au facut echipele romanesti de fotbal in cupele europene? (despre Urziceni stiu pentru ca ii vad pe astia cum plang pe aici prin Tenerife... hi-hi-hi!!)
3. Ce scor a obtinut Corneliu Vadim Tudor fara votul meu?
4. S-au aprins luminitele de Craciun in Bucuresti?
5. Ce mai zice Andreea Esca?

Ma intereseaza astea pentru ca stiu ca viata merge mai departe, oriunde m-as afla. Peste doua saptamani voi fi in Bucuresti sau la Poiana Brasov si stiu ca viata de aici din Tenerife va merge mai departe... si fara mine.

Superb, de vis, minunat! Este de vazut. Este de vizitat. Merita efortul. Este diferit. Si mai ales pe vremea asta a anului. Ba chiar ma gandesc sa-mi fac un obicei de a ma duce iarna unde este cald si vara unde este zapada. De ce nu? Sigur a mai facut cineva asta, asa este?

Este foarte greu de gasit internet aici, cel putin in zona unde ma aflu - Callao Salvaje, langa Adeje, Tenerife Sud...Ma descurc si pot sa traiesc si fara internet... Urmatorul post incerc sa adaug ceva mai multe fotografii.

Salutari din Tenerife!

Din ce in ce mai bine!

Back to Dreams

Un comentariu:

  1. Buna seara,am astepata articolul:) ma bucur ca va simtiti bine acolo,macar ati evadat putin din cele zilnice si obisnuite....vadim nu pare a fi obtinut prea multe voturi..in rest nimic neobisnuit pe-acasa.distractie(sau relaxare) placuta,si va asteptam cat mai des:)

    RăspundețiȘtergere