:: Nu mai suport minciuna !

Titlu: Nu mai suport minciuna !
Autor:: Odorica Ion
Articol: Nu mai suport minciuna asta, cu foametea din 1946-47.Vreau sa inteleaga toata lumea ca, aceasta foamete chiar daca a fost si seceta, a fost indusa la noi in tara, de catre rusi. Tara noastra cu statutul de "tara invinsa" , la sfir5situl celui de al 2-lea razb. mondial, a fost obligata sa dea rusilor, in calitate de invingatori, toate bogatiile si recoletele tari. De aceea noi am suferit atunci si chiar acum.
In tara noastra nu a fost foamete, nici in timpul razboiului, cu toate bombardamentele si cu tinerii de la sate, plecati in razboi. Femeile ramese in urma au dus tot greul si nu a fost foamete.
Va spun ca ma revolta aceasta minciuna, spusa si de Boc acum ca, e mai greu ca la foametea din 1946. Nu este adevarat, atunci ne furau rusii, acum ne fura romanii, politicienii nostrii, care nu au mila de noi. Spun asta caci, una este sa nu stii si alta sa stii si sa accepti, sa nu faci nimic.
Mereu imi promit ca, nu mai scriu articole dure in care, sa spun adevarul adevarat, dar iar ma incinge revolta.
Am spus nu mi-e frica de nimic si multumesc totodata cititoruilor din Turcia si America latina(mai ales Brazilia), care imi atrag atentia, sa am grija de mine.Stiu ei, ce stiu de la ei din tara lor, unde la putere e hunta militara.
Nu cred ca conducatorii nostrii, au frica de cei ca mine care, latra precum ciinii pe linga urs, dar ursul (coruptiei), merge inainte.

Ei stiu ca, au postimea in spate care ii voteaza mereu, legitimindu-le mereu infractiunile si jaful tarii.Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

2 comentarii:

  1. Imi pare bine ca ati remarcat! Atunci, cu foametea a fost o cacialma, ca sa nu se revolte poporul ca, i s-a luat mincarea de la gura ca, sa fie data despagubiri la rusi.
    Pe aceeasi minciuna se merge si acum cu foametea.Dar macar cei rai, care ne infometau erau rusii, dusmanii nostrii de peste 1ooo de ani, in timp ce acum cine ne infometeaza? De ce? De ce tinem capul plecat? De ce ii alegem mereu?

    RăspundețiȘtergere