:: Jos mana de pe bucata mea de Romanie.

Titlu: Jos mana de pe bucata mea de Romanie.
Autor:: jus
Articol: Nu e vina mea ca sunt roman ca si voi. Si la fel ca si voi am si eu dreptul la bucata mea de Romanie. Spre deosebire de voi eu sunt doar muritorul fara pretentii. Nu am venit niciodata cu pretentia de a fii ales conducatorul vostru asa cum ati venit voi. Nu am venit pentru simplu fapt ca am fost pe deplin constient ca nu am aceasta menire. De aceea v-am acceptat pe voi, v-am votat, v-am platit tot ce mi-ati cerut ca plata, in schimbul ajutorului promis de voi. Si am platit destul ca sa constat ca voi nu doreati altceva decat sa puneti mana si pe bucata mea de Romanie. Am platit destul pentru a nu-mi mai permite sa va mai dau din painea copiilor mei, fara ca voi sa-mi oferiti ceva. Am platit destul sa aflu ca pe bucata voastra de Romanie aveti alte legi si alte drepturi fata de mine. Am platit destul ca sa-mi intaresc convingerea ca nu sunteti capabili decat de hotie si jaf. Gata, nu va mai vreau. Nu mai vreau ca semeni mei sa ma jefuiasca cu propriul meu acord. Nu mai vreau sa va platesc pentru ca voi sa-i seviti pe cei care ma jefuiesc la caldura, la electricitate, la bucata de paine a copiilor mei. Plecati de pe bucata mea de Romanie, prefer linistea copiilor mei in schimbul neputintei voastre, prefer cinste si onoare pentru copiii mei in schimbul hotiei voastre, prefer saracie si dreptate in schimbul minciunii. Nu vreau sa ajung vreodata sa aduc aceleasi acuze propriilor mei copii, stati departe de ei si de bucata mea de Romanie.
justitiarul
http://enciclopedie.ning.com/
--
Visitor Ip: 92.83.111.133

Un comentariu: