:: Iubirea ca pasarea Phoenix

Titlu: Iubirea ca pasarea Phoenix
Autor:: Anneaimone_au_Siage
Articol: De ce iubirea ca pasarea Phoenix? Pentru ca viata e ciudata, e ceva care se repeta mereu si totusi e unic in felul sau de a fi; iubirea este de fiecare data unica; cine iubeste cu adevarat, traieste intens, iubeste la maxim! Iubirea inseamna mai mult decat a face dragoste (da, cu barbatul iubit, ne pierdem amandoi prin kama sutra, gandim la fel, ne miscam la unison si sufletele ni-s pereche, prin cotloane numai de noi stiute, gasim implinirea si extazul). Ce mai inseamna iubirea? Sa te daruiesti celui drag, amandoi devenim o singura fiinta; iubitul meu, de fiecare data cand te vad,simt fluturi; je suis amoureuse de toi et je brule de ton amour...
Da, am mai iubit; dar acum e altfel, esenta si sublim, splendoare, a la grande.
Iubirile trecute? Da, mi-aduc aminte, sarutul timid al colegului de banca, de martisor mi-a dat de inteles ca ma iubeste; a fost prima iubire, de copii, platonica.
Primul iubit? Tandru, atent, experimentat (viata, probabil, te invata multe!), dar prima oara nu e chiar asa grozav cum se spune. desi eram curioasa si imi doream sa fac acel pas, am plans de durere; am "exersat", am avut momente frumoase, istoria noastra s-a scris impreuna pana cand ne-am dorit un copil, am reusit si asta, dar din pacate am pierdut sarcina si apoi am devenit 2 straini, fiecare pe drumul sau.
In cautarea dragostei, sau in cautarea sufletului pereche, a celui ideal?
Am incercat, mi-am deschis sufletul, dar am gresit cand am ales persoana nepotrivita, desi pe moment crezusem cu toata convingerea ca el este acela, am crezut si m-am implicat in relatia noastra, dar dragostea este in doi, cand numai unul iubeste si celalalt nu, doar alearga dupa inchipuiri, nu are ce sa se aleaga.
In numele dragostei, am ars ca o torta (culmea, asa scria si la horoscop), multa vreme dupa mi-am inchipuit ca nu o sa mai pot iubi vreodata, atat era de pustiit sufletul meu. ars de dezamagire si numai cenusa.
Am plans, dar timpul este cel mai bun vindecator; la distanta, judecand la rece, mi-am dat seama si de propriile greseli si de ce margaritarele nu trebuie date celor care nu stiu sa le aprecieze si sa se bucure.
Si totusi, viata sau Cineva acolo Sus mi-a mai dat o sansa: acum iubesc un baiat minunat, el este sufletul meu pereche, are toate calitatile, inteligent, tandru, protector, cand misterios si provocator, cand suflet deschis inimii mele, cu alint si calinerie. Cum il iubesc? Mai mult ca oricand, este IUBIREA vietii mele, lumina in splendoare, tinzand la infinitul universului nostru etern.
Iubitul meu este EL, Barbatul Ideal pentru mine. In sufletul meu ma simt casatorita cu barbatul ideal pentru mine. Asta cred eu ca inseamna iubire mai presus de orice, dedicare si angajament,respect si fidelitate (da, ce ciudat pare ca suna, in lumea de azi, dar asa ma simt eu si oricum in cuplu conteaza numai cei doi indragostiti); important e numai ceea ce vine din iubire, nu totdeauna are legatura cu hartiile si oficializarea relatiei in fata societatii.
Suntem la inceput de drum, dar amandoi impreuna vom invinge, vom razbate prin hatisurile vietii si ne vom cladi fericirea pas cu pas; ne vom creste iubirea si ne vom bucura de viata impreuna,
Iubirea renaste din cenusa, la fel ca si pasarea Phoenix, mai puternica, mai inaltatoare si infinit mai frumoasa.
Focul iubirii purifica, uneori primim intelepciunea ca binecuvantare, sa vedem persoana justa, fiecare isi are sufletul pereche, sa stim sa ne bucuram unul de altul si sa savuram micile bucurii ale fiecarei clipe a vietii noastre.
--
Visitor Ip: 85.186.177.114

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu