FURTIŞAGURI MICI DAR "ESENŢIALE"

IMPORTANT PENTRU PENSIONARI!

Am strâns cureaua, acum strângem robinetul, nu la apă , acela nu picură.
Am verificat punct cu punct, extrasele de cont.
Nu înţelegeam în ce constau anumite sume de 6.99, 4.99, 1.oo RON, etc. lună de lună, uitându-mă în urmă...am observat că erau luate automat din contul de debit, din 01.01.2008, până în prezent.
Înainte nu solicitam extrasele de cont, având încredere în corectitudinea băncilor...
Am cerut explicaţii băncii care ne-au emis cardurile, mă refer doar la soţul meu, cu mine nu se joacă...
Sumele constau în comisioane pentru „administrare pachet ESENŢIAL”, adică dacă ai vrea să faci plata facturilor online; şi în trimiterea extrasului de cont acasă, prin poştă de la Bucureşti, ocolind prin Cluj-Napoca, n-am înţeles de ce...plicul avea ştampilă de Cluj...
Am solicitat returnarea sumelor reţinute pe nedrept şi am depus o cerere de renunţare la „jucăria” cât un breloc, pe care nici nu o primisem, de fapt nu o solicitasem, dar era plătită cu alti 4.99 RON şi staţiona în banca respectivă...
Avem timp să mergem să ne facem plăţile...
Sperăm că am închis robinetul prin care picurau bănuţi, din foarte puţina noastră pensie, către banca al cărei nume nu vreau să-l spun, încă...
Sumele par mici, dar în acest timp, se adunară peste 167 RON.
Aceşti bani înseamnă cam 150 de pâini, care nu le-am consumat noi...

Dar să spun şi ceva de bine: pentru pensionari s-a inventat "CARDUL PENSIONARULUI", cu un minim de avantaj, constând în faptul că este O% comisionul pentru extragerea banilor, sau verificarea sumelor în sold, la bancomat.

2 comentarii:

  1. mda...ai fost fata isteata,eu nu m-am gandit la asa ceva...dar o sa verific si eu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici soţul meu nu s-a gândit, eu tot ziceam că de ce lui îi vine prin poştă extrasul de cont...
    Nu ne-am prins de şmecherie, până nu au sunat de la bancă, să se ducă personal după instrumentul respectiv...atunci l-am luat la rost...că se iau comisioane mari la plata online...dar el nu solicitase nimic în sensul ăsta...doar plătea ...

    RăspundețiȘtergere