Bancul serii

Doi ardeleni stau de vorbă:
- Mă, şi-o cumpărat nevastă-mea o lenjerie sexy, de să-ţi dai jos clopul!
- No, şi ţi l-ai dat?
- Apăi dacă tot trebuia să-mi dau jos ceva, am zis să-mi cumpăr nişte chiloţi.
O pereche sărbătoreşte nunta de argint şi în acelaşi timp şi 60 ani de viaţă. În timpul celebrării apare o zână şi le zice:
- Ca premiu pentru fidelitatea voastră timp de 25 ani, aş vrea să vă împlinesc câte o dorinţă.
Soţia entuziasmată exclamă:
- Vreau să fac o călătorie în jurul lumii cu soţul meu!
Şi imediat după ce zâna a atins-o cu bagheta magică apar două bilete de avion. Soţul se gândeşte puţin şi după aceea, adresându-se soţiei zice:
- Atmosfera asta este foarte romantică dar am această şansă doar o singură dată în viaţă aşa că, scuză-mă dragă, dar dorinţa mea este aceea de a avea o soţie cu 30 de ani mai tânără decât mine.
Soţia rămâne şocată, dar dorinţa este dorinţă aşa că zâna îl atinge cu bagheta magică şi pam! Soţul devine de 90 ani!

Morala: Toţi bărbaţii sunt nişte nenorociţi, dar zânele sunt femei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu