:: Articol nationalist

Titlu: Articol nationalist
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto:Pit bull, cinele Politiei Militare din Rio Grande.

Ca sa fii nationalist trebuie sa faci public in tara si in toata lumea vitejia poporului tau. Imi face placere, de nu imi incap in piele de bucurie, cind vad ca cititori din Malaezia, Filipine, Singapore, Brazilia, Spania, Grecia si multe alte tari, nici nu am auzit de ele, sint curiosi (caci tot globul stie de al 2-lea razb.mondial) sint mirati ca, la acest ultim razboi am fost si noi parte.Statutul la sfirsitul razboiului de tara invinsa, a facut numai deservicii poporului nostru viteaz.S-au mirat de Ana Pauker, Stalin in fusta, conducatoarea Romaniei de dupa razboi. Viteji am fost, viteji sintem si vom fi.Tarile europene, nu au spus nimic notabil despre noi. Se stie de noi ca sintem un popor de tigani, la remorca nemtilor." Nemtii ne-au luat in razboi de mila, iar rusii ne-au preluat de sila". De sila ne-au furat bogatiile, ca sa nu ne incurce.
Vreau la cererea cititorilor din toata lumea(daca ma ajuta sanatatea), sa fac un blog cu istoricul celui de al 2-lea razb.mondial.O sa incep cu Miscarea legionara, continuind cu luptele ce s-au dat la Cotul Donului, Stalingrad, Crimeea stepa Calmuca, Budapesta, Tatra.Eu am scris mereu si de curind despre aceste subiecte. Despre bombardamentele asupra Ploiestiului, facute intii de americani, apoi de nemti.
Filmuletele video, cu bataliile aviatice deasupra Ploiestiului, au stirnit curiozitatea si militarii din alte tari si Politia militara din America de Sud, orientul mijlociu si indepartat, au fost fascinati. Acesta este nationalism cu adevarat, sa aratam lumii ca nu sintem un popor de tigani si ne cantonam tot timpul de frica ungurilor, secuilor si toti cei putini dar galagiosi, trebuie sa avem, exemplu cum, fiind mici mici de tot, tipa tare.
Doresc ca prin noi sau tineri, care simt romaneste, sa activam istoria noastra, pentru ca sint oameni interesati pe tot globul, de peste mari si tari si avem datoria sa aratam tinerilor nostrii, ca pot fii mindrii de inaintasii lor si mindria de a fi roman viteaz, le revine lor drept cadou neperetuit, pentru al invesminta in haina mai stralucitoare. Daca din 1oo pers., care citesc despre istoria noastra 1o sint atrasi de mindrul nostru popor, este un pas urias inainte.
Ce v-am scris acum este urmarea interesului oamenilor, din tari indepartate care nu au auzit de Romania, dar de razb.mondiale au auzit si nu au stiut ca am dat 7oo de mii de soldati jertfa si raniti, "mutilati" si " mari mutilati de razboi" 1 mil.viteji.(lor nu li s-a dat nimic dar acum platim lenesii tarii si falsii bolnavi). Sa luptam contra apelativelor de tigani prosti, puturosi si hoti.Numai facindu-ne cunoscuti,ne facem datoria fata de eroii tari de atunci, de acum si de miine.Pe linga alte obligatii tinerii nostrii, au si aceasta sarcina.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu