Aripi

Mereu am visat sa zbor,
Sa vad lumea de sus.
Asa ca, la magazin m-am dus,
Sa cer ajutor.
Am gasit aripi de inger,
Erau aruncate intr-un colt, stingher,
Le-am luat, le-am probat,
Si pe umerii mei le-am ancorat.
Ingerul meu pazitor, voios si jucaus,
A fost intrigat cand le-a vazut.
- Offf, din nou nu m-ai crezut!
Ai tinut mortis sa fii spiridus.
Am renuntat la ele rapid,
Caci nu erau pentru mine.
Am simtit ca totul e-un chin,
Rugandu-ma pentru atatea destine.
Am ales aripi de libelula,
Sa zbor intr-o noapte cu Luna,
Sa-i fiu visului cununa,
Si sperantei umbrela.
O pasara albastra, ce fusese infranta,
Mi-a daruit aripi sa zbor,
Spre cel mai indepartat nor,
Sa uit ca am fost doborata.
Vreau aripi de pinguin,
Sa patinez, sa suspin,
Sa iubesc si sa sper,
La cel mai frumos Craciun.

2 comentarii:

  1. Aripi
    Azi e duminica e 8 martie si e ziua ta (si a voastra sfrumoase caprioare) si am sa iti dedic o poveste cit pot eu de frumos.

    Dintotdeauna m-a fascinat zborul , miracolul aripii..
    Cind ma ridica tata-vazduh cu un tIta mare urlat de clantanea tigla pe casa…n-as fi vrut ca zborul sa se mai termine...
    Si ma bagam (cu mainile..cu capul) pe sub aripa gastii sa-I simt caldura si moliciunea pufului si ma rugam de ea sa ma ia si pe mine bobocul ei si sa-mi faca si mie aripi.
    Aripa ..magia zborului..sa-ti iei lume-n cap ,tara-n ranita si sa cauti alta granita(Ada Milea), sa-I lasi te ei intre ei,poate-I deranjam,le facem greutati ca existam,ca poate de-aia ne sfideaza…cu-atita de fara efort.
    Daca toti barbatii viseaza la o masina tare si o vila supraetajata si in centru,ei bine eu imi doresc un zeppelin atasat casutei mele, cub(cuib?) meschin si gol
    Si ti-as indeplini toate visele de luna, de cer,de lume vazuta..
    Ar fi visul tau de-as fi numai al tau,ar fi visul meu de lasa-ti lumea..
    Sa le dam pamintul inapoi,…ca-l string si-l doresc imobiliar cu atita nesatz.
    Sa te iau si sa te duc pe sus…pe sus lumea e mai frumoasa, si nu se vad detaliile
    Sa-ti dau apa necursa din nori,fructe neculese de Venezuela, galantar pe alese din apele Pacificului.
    Sa te invalui in ginduri nepurtate
    Sa ne iubim pe locuri numblate,
    Sa mi te duc prin locuri neatinse
    Sa te ating prin locuri nepermise(da,vroiam sa sterg,dar eu sunt… in toate de aici)

    Cind ne vor vana cu radarele ca nu ne-am platit fiscul, le vom arata ca nici haine nu au ce sa ia de pe noi .
    Si cind viata va bate gongul final,nacela o vom lasa-o pinguinilor antarctici (am tras podul de la mal) si impreuna si goi ne vom indrepta catre stele.

    Dezghetat si confuz, ma dedau azi placerii visarilor.
    Finalul e cam zgribulit , dar totul e scris din inima calda.
    Inapoi pe pamint sa ne-ntoarecm si-ti urez Martisor o primavara cit mai frumoasa,FRUMOASO.

    RăspundețiȘtergere
  2. Impresionant! Frumos cadou... nu e frumos ce fac (si ma dau mare educata), dar nu sunt frumoasa. Desi, nu-i frumos ce-mi place mie! Sa fii placuta de cineva misterios.... e, interesant!
    Stiu ca vrei sa ma ajuti sa ma ridic... esti un suflet bun. Sunt sigura de asta! Promit sa ma ridic...nu de alta, dar sa nu te tin prea mult preocupat de scriile mele triste, plangacioase! Am invatat ca, scrisul e terapie. Si vreau sa scap de tot ce e trist in mine. Vreau sa fiu fericita... stiu ca pot. Am inteles (dar refuz sa pricep) ca fericirea nu mi-o da nimeni pe tava. Fericirea e in mine.
    Sa iti fie bine... sa ai parte de frumos si bun si curat si zambete in jur.
    Sunt o persoana zanbareata.. care aduce zambete...chiar daca imi plang de mila.
    Sincere multumiri!
    Doareu

    RăspundețiȘtergere