Test de matematică

Mă gândeam că, dacă tot e duminică, nu ar trebui să mă strofoc prea tare să scriu ceva relevant, aşa cum nici voi nu ar trebui să vă strofocaţi citind ceva care să vă pună creierii pe moaţe. Şi în căutările mele de subiecte umoristice am dat peste un infam test de matematică pentru a cărui utilizare au fost sancţionaţi mai mulţi profesori şi chiar un polizai. Acum, mie mi se pare genială ideea testului care, de fapt, se numeşte “The L.A. Math Test” şi se mulează perfect pe…Los Angeles. Încercaţi un exerciţiu de imaginaţie şi gândiţi-vă cum ar arăta acest test elaborat pentru liceenii români (doar pentru cei care se simt).
Eu ştiu: dacă Muc cel Mic aka Hadrian Copilu’ Minune are 500.000 de fani şi Tokyo Hotel are 1.000.000 de fani, care dintre voi este mai distrus?

O duminică plăcută să aveţi!

Without further ado, I give to you, The Math Proficiency Test
Sursa: www.snopes.com – un site foarte simpatic

Un comentariu: