PA MIRCEA! AI GRIJĂ VICTOR!

Am să postez două PA-uri, de actualitate şi cu legătură de la unul la altul.

PA MIRCEA!


Parcă trăiesc un vis urât.
Geoană seamănă tot mai mult cu „dragă Stolo”.
Ca mâine o să plângă Băsescu, după Geoană ...
Aştept numărătoarea voturilor, de la alegerile preşedintelui PSD-ului.
Dacă nu iese Mircea Geoană, cine va mai fi perdantul de serviciu al PDL-ului?
Nu ştiu cine va fi cel mai supărat, dar Băsescu va suferi cu siguranţă...
Nu văd alt „dragă Stolo”, potrivit dintre cei care au candidat la şefia partidului de STÂNGA, care numa’ de stânga nu mai este.
Acum când cuţitul atinge osul românului, cei din opozitie, nu fac nimic pentru popor!
Ei se bat pentru şefii, ca să poată iar „ciordi”.

SUCCES VICTOR PONTA!

Am avut o viziune, ar zice unii, sau o limbă spurcată ar zice poate perdantul...
Eu însă spun un adevăr dureros, demult nu l-am mai văzut pe Mircea Geoană atât de demn, şi cu fruntea sus, ca în acest sfârşit de mandat la şefia partidului.
Eu , care nu însemn nimic pentru acest domn diplomat, în adevăratul sens al cuvântului, nu mai puteam să-l văd, „cap plecat” în urma lui Băsescu...
Doresc ca niciodată să nu avem ocazia de al vedea pe Victor Ponta în postura umilitoare prin care a trecut ex. preşedintele PSD-ului, să nu-l vedem mergând la negocieri şi alianţe cu partidul lui Băsescu...
Curaj şi AI GRIJĂ VICTOR!

PS:
Nu-mi pare rău că am stat până la ora 3 dimineaţa,
am postat pe blogul meu această ştire incredibilă:
VICTOR PONTA PREŞEDINTE, al PSD-ului!

9 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti pesedista sau te-a prins politica de televizor? :)
    Crezi ca Ponta este mai breaz decat ceilalti? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Raspunde-mi la o intrebare. Cum reformezi un partid daca cei ce trebuiesc reformati (Iliescu, Nastase, Mitrea, Oprişan, Vanghelie, Dragne, Pandele) te-au sustinut, iti sunt mentori sau iti sunt colaboratori?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dane,
    ar trebui să zic,da, însă nu am dat nici o cotizaţie, deci...
    Pe de altă parte mi cam ruşinică să zic: "sunt colegă cu Jenică Boierică, Mischie, Vanghelie..." şi am un venit de ...sute lei.
    Nu-s mai buni unul ca altul dar nici noi românii nu suntem mai buni decât cei care ne conduc.:(
    Parcă şi tu ai zis-o.

    RăspundețiȘtergere
  5. Metaxa,
    na-ş fi obligată să îţi răspund, dar fiind curios ca şi mine, îţi spun sincer, nici una nici alta. Nu-mi sunt mentori, nici colaboratori!
    Iar dacă te referi la cum aş reforma eu partidul, atunci e complicat: întâi l-aş desfiinţa pentru o curăţenie adevărată, şi apoi aş vedea dacă mai vrea cineva să vină la STÂNGA,:)
    aşa cum aş vrea eu să fie.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu nu am timp de plictis. Trăiesc viaţa aşa cum este. Nu pot nici să nu-i bag în seamă,(deşi i-aş băga altundeva...) pe ăştia, că mai bine nu pot să le zic, pentru că viaţa noastră depinde de hotărârile lor.
    Nu schimb mare lucru, dar mă pregătesc sufleteşte, de mai rău...mult mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  7. Poate cu tineretea lui va inviora un acest partid...eu sincer ma bucur cand la carma partidelor ajung si tinerii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Aşa sper şi eu Tasha,
    măcar pentru nepoţii nostri...

    RăspundețiȘtergere