Colacul de salvare...

Citeam pe blogul lui Dan Negru despre  sfaturi,care ar fi sfatul spre exemplu care am putea sa-l dam la un moment dat daca ni s-ar cere parerea in fata lumii..amintea in postul sau de Winston Churchill. care prin 1963,a fost invitat la Universitatea Cambridge sa sustina o conferinta despre secretul victoriilor in viata,discursul sau a fost foarte succint,a spus doar atit…”Succesul vine cind mergi din esec in esec fara sa-ti pierzi entuziasmul.Nu va pierdeti entuziasmul.Niciodata! “
VORBE PUTINE,dar pline de intelepciune...
Dan ne cerea parerea,hmmm! nu-i asa ca este greu sa cuprinzi intr-o fraza totul?
Mie una chiar imi vine greu sa sintetizez in cateva cuvinte tot ce-as avea de spus la o adica,desi nu sunt adepta sfaturile,decat atunci cand mi se cer...si atunci destul de rezervat o fac pentru ca binele mele nu este  niciodata si binele altuia,suntem atat de diferiti incat chiar nu stii daca sfatul care l-ai oferi cuiva ar putea functiona,s-ar putea plia pe caracterul persoanei in cauza...
Va intreb pe voi...ce sfat ati da la o adica?
Eu am ales vorbele intelepte ale lui Musatescu pentru ca sincer n-am avut inspiratia de moment sa le spun pe ale mele,deci:
“Ia viata de piept.Nu ca s-o trantesti,ci ca sa auzi mai bine inima cum bate”.

4 comentarii:

  1. Tahşa dragă,
    mie îmi place imaginea foarte mult...
    Sfaturi nu dau aici, că cine ştie...văzând copacul atât de frumos ce sfat mi-ar da mie oarecine.:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mariana,si totusi poate ai o idee...ia vezi!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Tasha,
    întâi scuze de inversarea literelor în numele tău, iar minunea ăsta de blog nu mă lasă să corectez numai aici: TASHA a se citi mai sus.:)
    Eram grăbită, acum să zic şi un sfat:
    " După un pas mic faceţi unul mare şi încrezător în forţele proprii!"
    Dacă mergeţi liniştiţi din eşec în eşec, pe vremurile noastre, veţi ajunge la vârsta pensionării într-un eşec final, lamentabil!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmm,fiecare cu ce-l doare nu-i asa?:)

    RăspundețiȘtergere